سلام

من یه دختر بیست ساله م. یه آقای رو از یکی دو سال قبل میشناسم. بهم پیشنهاد دوستی داد قبول نکردم اما خب دوستش داشتم. (قبول نکردم چون قصد ازدواج نداشت) پسر خوبیه کلا بخوام بگم. تا الان هم با کسی نبودم موضوع اینه گاهی تو اینستاگرام حال و احوالی میکنه منم جواب میدم یه جورایی منو دوست خودش میدونه انگار.

دوست دختر داره ولی دوست اجتماعی براش جداست. مثل اینکه کات کردن دیشب اومده بود سلام مشورت و درد و دل با من بعنوان دوستش! که چه کنم و این حرف ها. نمیدونم درک میکنین سخته واقعا پسر مورد علاقه ت بیاد باهات در مورد رابطه ش با یه دختر بگه و نظرت رو بخواد بگه چه کنم! 

من سعی کردم کاملا بی طرفانه و نظرات واقعیم رو بگم ولی خیلی ناراحت شدم در اصل با اینکه ظاهرم رو حفظ کردم تو حرف و پیام. دیر وقته و خوابم نمیبره! آقایون سلام و مشورت با یه دختر اونم با اینکه میدونین سابقه احساسی نسبت بهتون داره در مورد روابط تون درست نیست، حالا شما هی بگید دوست اجتماعی و این حرف ها.

باید بگم نیاید بگید دوستی باهاش، نخیر نیستم، تو فضای مجازی حال و احوال میکنه و من چند بار هم بی محل کردم ولی اون منو یه دوست صمیمی میدونه! آقایون شاید بگید یه ساله گذشته رفته نخیر، دختری که دوست تون داره حتی اگه کنارش نباشید رابطه ای باهاش نداشته باشید دوست تون داره باز.

عشق هیچ وقت از بین نمیره فقط کمرنگ میشه. این پست رو گذاشتم که بگم به عنوان یه دوست و کمک کننده واسه درد دل مسائل عشقی تون روی دختری که حتی یه ثانیه دوست تون داشته حساب نکنید! چون خیلی خیلی برای اون دختر سخته. 

همین


مرتبط :

چه فرقی بین دوست دختر و دوست اجتماعی هست؟

با همه دوست میشم اما اجازه نمیدم رابطه عاطفی ای شکل بگیره

مثل دو تا دوست معمولی یا خواهر و برادر با هم حرف میزنیم

آیا اجتماعی بودن با سنگین بودن و پاک بودن منافاتی داره؟

چون دوست دختر ندارم حس می کنم بی عرضه ام

آیا پسر باغیرت ایرانی میپذیره که خانمش با چند پسر در ارتباط باشه ؟


مرتبط با شکست عشقی در دختران:

یعنی به همین راحتی ولم کرد؟

من تنها و اون با یارش، چیکار کنم آروم بشم؟

تصمیم دارم تا وقتی کسی ازم خاستگاری نکرده بهش حسی نداشته باشم

به پای عشقی که فکر میکردم درسته همه خواستگارهام رو رد کردم

چرا خدا منو به پسر مورد علاقم نرسوند ؟

عاشق پسر داییم شدم ولی اون بی توجهی می کنه

عشق یه طرفه سخته واسه دختر ...

پسر مورد علاقم منو خواهر خطاب کرد

انگاری فقط اومده بود تا دلِ منو ببره

شکست عشقی برای خانم ها سخت تره

چطور بعد از شکست عشقی و عاطفی خودم رو جمع و جور کنم؟

کمک به فراموشی شکست عشقی یه دختر

اگه اون مال من نبود، چرا خدا گذاشت اینقدر وابسته ش بشم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه) چت با جنس مخالف (۲۰ مطلب مشابه) مضرات دوستی با جنس مخالف (۴۶ مطلب مشابه)