با سلام
دختری بالای 25 ساله هستم و مجرد . حدود یک ساله با پسری در ارتباطم . نمیگم همه پسرا اینجورین ولی مثل یکسری از پسرا برای شروع ارتباط با دخترا حرف از ازدواج زد و آشنایی ازدواج.
بعد یک مدت که ازش خواستم مادرش در جریان بذاره گفت که به درد هم نمیخوریم و یکسری بهونه آورد و این قضیه رو تموم کرد. متاسفانه به دلیل شرایط کاریمون بعد از چند ماهی از این قضیه مجبور شدیم با هم ارتباط برقرار کنیم اما این بار قرار شد مثل دو تا دوست کنار هم باشیم، بدون عشق و عاشقی، مثلا دوست اجتماعی.
میخوام بذارمش کنار چون نمیتونم دوست اجتماعی باشم. نمیتونم حدش برای خودم مشخص کنم. اصلا به نظر شما دوست اجتماعی چی هست که جدیدا مد شده؟ آیا ادامه دادن من اشتباهه؟ چه فرقی بین دوست دختر و دوست اجتماعی هست؟ به نظر من که حتی همین دوست اجتماعی به دخترای احساساتی ضربه میزنه.
ممنون از نظراتتون

مرتبط :

با همه دوست میشم اما اجازه نمیدم رابطه عاطفی ای شکل بگیره

دوست دارم مثل بیشتر دخترا، زبون باز و شوخ باشم !

مثل دو تا دوست معمولی یا خواهر و برادر با هم حرف میزنیم

آیا اجتماعی بودن با سنگین بودن و پاک بودن منافاتی داره؟

میشه پسری که با صد تا دختر رنگارنگ دوست بوده یه نفر قانع باشه؟

چرا دوست دختر یا دوست پسر ندارید ؟

چون دوست دختر ندارم حس می کنم بی عرضه ام

آیا پسر باغیرت ایرانی میپذیره که خانمش با چند پسر در ارتباط باشه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)