سلام

چند ماه پیش یکی از دوستان دوره کارشناسی من که رشته دانشگاهی ایشون هم با من فرق داشت، به زنگ زد و طی مکالماتی که داشتیم، ایشون از من درخواستی کردند مبنی بر اینکه دختر زن عموم پیش دانشگاهی و رشته ریاضی فیزیک هست و میخواد کنکور بده و در زمینه مباحث ریاضی سوالاتی داره. 

منم قبول کردم، چون خودم تدریس دارم بعضی اوقات. ایشون شماره منو به دختر زن عموش دادند و دختر خانم هم بهم پیام داد و سوالاتی پرسید و منم جواب دادم. حالا این وسط داره یه سری اتفاقات غیر منتظره می افته. این دختر خانم، به جز مسائل درسی، در زمینه خودم و سن و سالم و برنامه آینده از من سوال میکنه. منم بدون هیچ پاسخی ایشون رو از تلگرام بلاک کردم. به چند دلیل:

1- ایشون اهل تسنن هستن.

2- من روستا و خونه این دوستم رفتم چند سری. به همین جهت نمی خواستم سوء تفاهم بشه و رفاقتم با دوستم بهم بخوره.

حالا مجدد ایشون پیام دادن و میگن سوال درسی دارم. به نظر شما چیکار باید کنم؟؛ نمیخوام این وسط عشق و عاشقی پیش بیاد.

از خودم هم بگم:

24 سالمه، دانشجو ارشد تهران هستم و تو موسسه تدریس میکنم از سال 93، پس اندازی هم داشتم و با اون یه پژو پارس خریدم و پس انداز اندکی هم جمع کردم، مجدد به اندازه تقریبا 10 میلیون. درونگرا هستم و اهل عشق و عاشقی نیستم واقعا.

این ها رو دوستم میدونه و هم دختره. دختره فقط پس اندازم رو نمیدونه و اولین بار تو همون خونه خودشون دیدم شون. برای شام دعوت مون کرده بود.

ممنون

من کاربر "پسرم دیگه" هستم


شناخت دختران:

اگه دختری سرش زیاد تو گوشیه، یعنی با یه پسر در ارتباطه؟!

بیان فانتزی های ذهنی خانم ها برای اطلاع آقایان

حس کنم مبنای فکری دختر مورد علاقه م با من فرق میکنه

ممکنه دختری با تغییر پوشش و ...، قصد گفتن چیزی رو داشته باشه؟

دخترها، وقتی یه پسر به شما نزدیک میشه، چی در موردش فکر می کنید؟

چطور میشه فهمید جواب نه دختر، واقعی هست یا ناز کردن؟

دختر پر رو میشه زیادی بهش زنگ بزنی؟

روانشناسی دختر خانوم ها از زبان خودشان

ممکنه به خاطر تتو روی دست، در خواستگاری رد بشم؟

جمله " ازت متنفرم " چه تاثیری روی دختران میذاره؟

آشنایی با انواع تیپ های شخصیتی زنان - برای آقایان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران (۴۷ مطلب مشابه)