سلام

چند وقته سوالات مشابه از آقایون میبینم که مربوط به نحوه رفتار و صحبت کردن با خانم هاست . گفتم مطالبی رو بگم شاید کمک کننده باشه ؛

ببینید آقایان محترم، دخترها با هم متفاوت هستن، شاید اشتراکاتی در کلیات داشته باشند اما در رابطه زناشویی یا رابطه عاشقانه با هم متفاوت هستند! 

شما قراره با یک خانم برید زیر یک سقف، پس بهتره رفتار همون خانم رو طی مراحل آشنایی خوب بشناسید نه همه زنان را . با بقیه زنان اطراف تون رفتار معمولی و محترمانه هم کفایت میکند . در مجموع هفت تیپ شخصیتی روانشناختی در زنان وجود دارد و در هر زن یکی از این تیپ ها قوی تر است! باید شما تیپ شخصیتی دختر مورد علاقه تون رو بدونید تا بتونید چطوری باهاش رفتار کنید . 

اما انواع تیپ های شخصیتی زنان :

زن خردمند (آتنا): معمولا درگیر پیشرفت و کسب اهداف و موقعیت های موفقیت آمیز شخصی خودش است. کارهای زنانه و انجام زنانگی اولویت های او نیستند .

از مرد احساساتی و رمانتیک خوشش نمیاید . مردان ، باهوش  جدی و متفکر و دارای سطح تفکر علمی و موقعیتی بالا اجتماعی و ... را  بیشتر میپسندد  تا مردی که  که برایش شعر عاشقانه نجوا کند.

زن عاشق پیشه و طناز (آفرودیت):

لذت دو نفره رابطه و تفریح و گشت و گذار و لذت هم آغوشی های مُدام و رابطه عاشقانه با شوهرش در اولویت اوست، مردی را میپسندد که عاشق پیشه و رمانتیک باشد و با حرف ها و شعرهای عاشقانه هر لحظه او از عشق سیراب کند… معمولا عشوه و طنازی زیادی دارد تا مرد مورد نظر را جذب کند ، هیچ چیزی بالاتر و مهم تر جز رابطه عاشقانه و عشق برای او نیست.

زن ِ مادرگونه( دیمیتر) :

تمایلش برای بخشیدن بیشتر از دریافت کردنه . انتظار زیادی ندارد و مردی رو میپسنده که قدردان و زحماتش باشه… از فداکاری های مادرگونه ی در خانه و تربیت فرزندان بیشترین لذت رو  میبره. تامین راحتی کودکان برایش اولویت هست. کنار همسر و فرزندانش را به انجام فعالیت های اجتماعی دیگر و اهداف شخصیش ترجیح میدهد . 

زن  مرد ستیز(آرتمیس) :

همواره مستقل است معمولا به راحتی رقابت با مردان را انجام میدهد تا موفق شود. در کسب موقعیت های اجتماعی پا به پای مردان تلاش میکند. یک زندگی مشترک با فعالیت ها و منافع مشترک را می پسندد. از زندگی که در آن ضعیف باشد و فقط به مرد تکیه کند بیزار است. مردی را میپسنده که خواهان تساوی مرد و زن باشد به خاطر خصوصیات مردانه اش خودش را سر تر نداند .

زن انحصار طلب (هِرا)

خواهان مردی متمایز با  امکانات و موقعیت بالاتر نسبت به بقیه است، طوری که  کاملا هم  باید در تملک او باشد ، مرد مورد علاقه او باید مثل یک پادشاه باشد، انتظار دارد  آن مرد توی خیالش هم به هیچ زن دیگه ای حتی مادرش توجه نکند. وفاداری یک مرد اصلی ترین معیار او برای انتخاب است.

زن ِ پذیرنده(پرسفون)

مردی رو  میپسندد که قوی تر و محکم تر از  او باشد تا بتواند کامل به او تکیه کند. بتواند راهنمای مادی و  معنوی خوبی باشه و درست و غلط پدیده ها رو نشان بدهد ، همچون یک ناجی باشد و او را از غُربت و تنهایی  و مشکلات نجات بدهد. وابستگی زیادی دارد و بدون  عشقش دچار اضطراب، کمبود ِ اعتماد به نفس میشود. هر چیزی رو که مردش دوست داشته باشد او هم دوست خواهد داشت و مرد مورد علاقه اش را کامل می پذیرد . 

زن وظیفه گرا(هِستیا) :

این زن جذب مردان ساکت و آروم و محجوب میشود. مردانی خانواده دوست و نان آور که دنبال شَر و شور و چیزهای دیگر نیست … باورها و اعتقادات شخصی خود را در سبک زندگی شوهر یا فرزندان وارد نمیکند. زن وظیفه شناسی هست و همه ی امور شوهر داری و بچه داری رو  کامل انجام میدهد تا احساس رضایت درونی داشته باشد . 

خانم ها هم میتونند در تست های روانشناسی که در اینترنت هست خودشون رو تست کنند کدام یک هستند . 

لازمه به آقایان یادآوری کنم که نیازی هم نیست خودتون رو عوض کنید، بهتره خودتون باشید! وقتی خودتون هستید نیمه گمشده ای که خواستار شخصیت شما هست شما رو جذب خواهد کرد!

پس نگران نباشید

هی هم  به خودتون نهیب نزنید چکار کنیم با دخترها؟ چطور رفتار کنیم ؟ فلان کنیم دختره مورد نظر منو بپسنده ؟ و ... 

موفق باشید


شناخت دختران:

اگه دختری سرش زیاد تو گوشیه، یعنی با یه پسر در ارتباطه؟!

بیان فانتزی های ذهنی خانم ها برای اطلاع آقایان

حس کنم مبنای فکری دختر مورد علاقه م با من فرق میکنه

ممکنه دختری با تغییر پوشش و ...، قصد گفتن چیزی رو داشته باشه؟

دخترها، وقتی یه پسر به شما نزدیک میشه، چی در موردش فکر می کنید؟

چطور میشه فهمید جواب نه دختر، واقعی هست یا ناز کردن؟

دختر پر رو میشه زیادی بهش زنگ بزنی؟

روانشناسی دختر خانوم ها از زبان خودشان

ممکنه به خاطر تتو روی دست، در خواستگاری رد بشم؟

جمله " ازت متنفرم " چه تاثیری روی دختران میذاره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)