عرض سلام و ادب حضور شما دوستان عزیزم ... 

یه سوال داشتم از حضورتون اگه با راهنمایی هاتون کمکم کنید واقعا ممنون میشم.

اگه توی خانواده تون یکی از محارم تون چند تا رفتار ناشایست انجام بده، چند بار بهش تذکر میدید، اگه گوش نداد سعی میکنید شما باهاش کنار بیایید و مدارا کنید، مثل با سر و صدا غذا خوردن، یا نشستن دست کثیف و ... .

اما مسئله ای که با مدارا حل نمیشه چی، مثل نگاه به نامحرم،  و شوخی با نامحرم، با اینکه من شخصا در مقامی نیستم که بهشون تذکر بدم، ولی سعی کردیم جدا جدا به ایشون تذکر بدیم،  ایشون اصلا گوش نمیدن که هیچ، ناراحت هم میشن، حتی کارش به انکار و قسم دروغ و تهمت هم کشیده شده، در حالی که ادعای یک فرد انقلابی و مذهبی رو دارند.

ضمنا بگم که خانم ها خیلی با رفتار ایشون اذیت میشن، خیلی متاسفانه، همه اش سعی میکنند بهش رو ندن ولی  این آقا دست بر دار نیستن.

‌ منتظر پیام های زیباتون هستم.


ارتباط با نامحرم :

چطور از دست دادن با دختران نامحرم طفره برم؟

نوع رفتار در برابر نامحرمانی که بزرگتر یا کوچکتر از ما هستند

فرهنگ غلط محرم تلقی کردن پسرخاله، شوهر عمه و ...

چطور به نامحرم های فامیل بفهمونم که دوست ندارم دست بدم

نحوه ی برخورد با خانم های محرم که پوشش مناسب ندارند

3 توصیه برای مدیریت روابط با نامحرم

نمیتونم تحمل کنم خانمم با یک مرد نامحرم گرم بگیره

آیا دست دادن دو تا نامحرم گاهی بدون اشکال میشه ؟!

سطح ارتباط با نامحرم در بین مذهبی ها

انتظار خدا از یه دختر مذهبی در برخورد با نامحرم ها چیه ؟

خانمم ازم می خواد که به رابطه ی گرم اون با نامحرم ها عادت کنم

خواستگاری دارم که در خانواده ی اونا محرم و نامحرم معنی نداره

بعضی ها اشتباها دست دادن به نامحرم را نشانه احترام می دانند

جاری من محرم و نامحرم سرش نمیشه

دست دادن دختر به مرد نامحرم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)