سلام

من یه خواستگار دارم که از همه لحاظ خوب هستش و من هم تقریبا اون رو پسندیدم و ایشون خیلی زیاد از من خوشش آمد ولی یه مشکلی هست، اونم این هستش که من همیشه دوست داشتم شوهرم سفید پوست باشه ولی این آقا سبزه هستن و این موضوع نگرانم کرده .آخه من سبزه خوشم نمیاد و ممکن بعد ازدواج بخوره تو ذوقم. از طرفی هم جرات ندارم جواب منفی بدم چون میترسم دیگه همچین شخص مناسبی نیاد خواستگاریم.میشه کمکم کنید تصمیم بگیرم؟


مرتبط:

کاشکی منم سفید بودم و حداقل یه خواستگار برام می اومد

چون چهره م سفید و با رنگ و لعاب نیست انگار به چشم نمیاد

دختر مومنه ی سفید سراغ دارید برای پسرمون؟!

میگه چقدر سیاهی! اما اون دختره سفید و چشم آبی خوشگله!

خانوم های سفید راضی به وصلت با پسر سبزه میشن؟

ازدواج با پسری که رنگ پوستش سفید تره

آقایون عاشق دخترای سبزه کوتاه قد هم میشن؟!

از نظر دختران یه پسر چقدر باید سبزه باشه ؟

اصلا دوست ندارم سبزه باشم

توی شهر ما سبزه ها رو مسخره میکنن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)