سلام

میخواستم بپرسم آقایون عاشق دخترای سبزه کوتاه قد هم میشن؟!  میشه گفت چهره زیبایی دارم ولی متاسفانه توی دخترای شهر خودم فالش میزنم!!

اکثر دخترای ... چهره سفید و ظریف دارن ولی من به واسطه رگ خلیجیم سبزه هستم و این که هیچ کدوم از اجزای صورتم ظریف نیست. ( البته خوبیش اینه که چشمامم از بقیه درشت تره!)

متاسفانه توی اطرافیانم میبینم که خیلی دختر سبزه و کوتاه قد رو نمیپسندن مخصوصا این که خانواده من همه بلند قد و سفیدن!!. من تیپم خیلی امروزیه و همیشه به سر و وضعم میرسم و طبیعتا کسانی بودن که طرفم بیان ولی سوال من اینه که صرفا به خاطر تیپم که خیلی مقید نیست ( کسانی که پیشنهاد دوستی میدن) منو انتخاب میکنن و یا این که امکان داره کسی واقعا از من خوشش بیاد (در مورد اخلاق صحبت نمیکنم چون مسلما کسی که ناشناخته پیشنهاد دوستی یا ازدواج میده فقط قیافه یا هیکلو پسندیده.)

ضمن این که صورتم نسبت به قدم درشته.

مرتبط:

کاشکی منم سفید بودم و حداقل یه خواستگار برام می اومد

چون چهره م سفید و با رنگ و لعاب نیست انگار به چشم نمیاد

دختر مومنه ی سفید سراغ دارید برای پسرمون؟!

میگه چقدر سیاهی! اما اون دختره سفید و چشم آبی خوشگله!

خانوم های سفید راضی به وصلت با پسر سبزه میشن؟

ازدواج با پسری که رنگ پوستش سفید تره

از نظر دختران یه پسر چقدر باید سبزه باشه ؟

اصلا دوست ندارم سبزه باشم

خواستگار خوبی دارم ولی سبزه است

توی شهر ما سبزه ها رو مسخره میکنن



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)