با سلام

من دختری هستم که دیگه ازدواجم کم کم داره دیر میشه و دغدغه زیادی دارم در این مورد. در مورد ظاهرم باید بگم با این که خوبم اما سبزم و چند مورد دوستام در محیط های مختلف بهم میگن دختر آروم و مهربونی هستم اما باید رنگ و روم بهتر باشه. میدونید من با اینکه تیپم خوبه اما چون چهرم سفید و با رنگ و لعاب نیست انگار به چشم نمیاد.

من حوصله آرایش رو دارم اما میبینم وقتی بخوام هر روز که بیرون میرم آرایش ملایمی بکنم، بعد از مدتی چهرم چروک میشه و به پوستم آسیب میرسه و خلاصه کلی دردسر.

پس من باید با این مساله چیکار کنم؟

لطفا راهنماییم کنید.

ممنونم


مرتبط:

کاشکی منم سفید بودم و حداقل یه خواستگار برام می اومد

دختر مومنه ی سفید سراغ دارید برای پسرمون؟!

میگه چقدر سیاهی! اما اون دختره سفید و چشم آبی خوشگله!

خانوم های سفید راضی به وصلت با پسر سبزه میشن؟

ازدواج با پسری که رنگ پوستش سفید تره

آقایون عاشق دخترای سبزه کوتاه قد هم میشن؟!

از نظر دختران یه پسر چقدر باید سبزه باشه ؟

اصلا دوست ندارم سبزه باشم

خواستگار خوبی دارم ولی سبزه است

توی شهر ما سبزه ها رو مسخره میکنن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)