سلام

به نظر شما آیا ما باید معما های حل نشده عاشقی و عشق رو حل کنیم و بعد وارد مراحل دیگر زندگی بشیم.

بذارید برای شما مثالی بزنم. فرض رو بر این بگذارید که شما یک پسر هستید و دختری رو دوست دارید، دختر برای شما با همه فرق میکنه اما به دلایلی مثل شرایط اقتصادی یا هر دلیل دیگر از علاقه خودتون نمیگید، بعد از اون که دختر ازدواج میکنه و طلاق میگیره اما باز هم به آن علاقمند هستید. ممکنه در زمان مجردی شما باشه، یا حتی شما هم ازدواج کرده باشید اما هنوز یادم اون عشق قدیمی خودتان هستید!

یا حالت دیگر را در نظر بگیریم که شما شخصی رو دوست دارید و ازش خواستگاری نمی کنید به دلایلی. اون ازدواج می کنه با شخص دیگری زندگی بسیار خوبی هم درست میکنه و پایدار و هرگز هم از علاقه شما باخبر نمیشه و شما از دور فقط نظاره گر زندگی عاشقانه زیبای آنها هستید و در حسرت اینکه چرا شما اون دختر رو به دست نیاوردید. در روز عروسی دختر در حال گریه کردن بودید و به دنیا لعنت میفرستادید.

یک مثال از دخترها هم برای شما میذارم، فرض را بر این بگذاریم که دختری که خواستگاری داره و به دلایلی اون رو رد میکنه اما بعد از اینکه اون رو رد میکنه از این کار پشیمان میشه و اما اون پسر چند بار درخواستش رو تکرار کرده بود و این دختر آخرین باری که پسر خواستگاری میکنه و دختر جواب نه میده پسر دیگه به دنبال دختر نمیاد و با دختر دیگری ازدواج میکنه، اما این دختر پشیمان شده بود و به هر دلیلی حالا یا غرور و اشتباه، یا شاید فکر می کرد که به زودی پسر ازدواج نکنه تغییر نظرش رو به خانواده پسر اعلام میکنه، تا اینکه اون پسر ازدواج میکنه و این دختر در حسرت ازدواج با پسر باقی می مونه.

اگه موقعیت های مشابه ای داشتید تعریف کنید.

و اما به نظر شما آیا ما همیشه باید حرف های دل رو بزنیم و دست دست نکنیم، نترسیم و جرات داشته باشیم، جرات داشته باشیم و حرف هامون رو بزنیم تا بعدا به چنین سرنوشتی دچار نشیم؟

چه راه حلی برای این مشکل وجود داره، آیا هیچ عشقی رو نباید حل نشده بذاریم، پسری که هر دختری به دلش افتاده حتماً باید سریع بگه و همین طور دختر هم در قالب و فرم خودش با مراجعه پسر به اون یا با ناز کردن های اضافه و کارهایی که انجام میده اون رو از خودش دور کنه و اون شخص دیگری مراجعه بکنه.

یا اینکه اینها فقط خیالاتی خامه، و میشه راحت از این معماهای حل نشده دوری جست و حلش کرد؟چه پیشنهادات و نظراتی دارید درباره این سوال؟

مرسی


فراموشی عشق قبلی - افکار مزاحم :

چگونگی حذف صحنه ی ناخواسته از ذهن

خلاص شدن از افکار ناخواسته ای مثل عشق قبلی، خاطرات بد و ...

با خاطره های عشق قبلی چه کار باید کرد ؟

روز اول فروردین یاد عشق قدیمی افتادم

فکر میکردم عشق اول رو فراموش کردم ولی ...

عشقم ازدواج کرد، چه جوری فراموشش کنم ؟

میخوام فراموشش کنم اما ...

برای فراموش کردن یک شخص آیا راه حلی دارید؟

چطوری کسی رو که دوسش دارم فراموش کنم ؟

ذکر یا دعا برای فراموش کردن کسی سراغ دارید ؟

من نمیتونم عشق اولم رو فراموش کنم

مگه عاشق میتونه معشوق رو فراموش کنه ؟

راه فراموش کردن یا متنفر شدن از یه نفر چیه؟


مرتبط با شکست عشقی در دختران:

تصمیم دارم تا وقتی کسی ازم خاستگاری نکرده بهش حسی نداشته باشم

به پای عشقی که فکر میکردم درسته همه خواستگارهام رو رد کردم

چرا خدا منو به پسر مورد علاقم نرسوند ؟

عاشق پسر داییم شدم ولی اون بی توجهی می کنه

عشق یه طرفه سخته واسه دختر ...

پسر مورد علاقم منو خواهر خطاب کرد

انگاری فقط اومده بود تا دلِ منو ببره

شکست عشقی برای خانم ها سخت تره

چطور بعد از شکست عشقی و عاطفی خودم رو جمع و جور کنم؟

کمک به فراموشی شکست عشقی یه دختر


شکست عشقی در آقایان :

پسران بعد از چند وقت عشق خود را فراموش می کنند؟

پسری که خاطرخواهم بود رو نا امید کردم ، حالا پشیمون شدم

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟

فراموشی عشق اول برای آقایاون سخت تره یا خانم ها ؟

میخوام به برادر متاهلم کمک کنم عشق قدیمیش رو فراموش کنه

اگه ازدواج کنم می تونم عشق سابقم رو فراموش کنم ؟

شکست عشقی و تاثیرات آن بر زندگی آینده یک مرد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
فراموش کردن عشق قبلی (۶۰ مطلب مشابه) شکست عشقی (۲۹ مطلب مشابه)