سلام سال نو همه عزیزان مبارک باشه

دوستان عزیز برای فراموش کردن کسی ذکر یا دعایی رو میدونید ؟
واضح تر خدمتتون عرض کنم، من حدود دو سالی سر یه موضوع کاری با همکارم در ارتباط بودم، همون یه سال اول واقعا از ته دل هیچ احساسی بهشون نداشتم و در حد همکار برام قابل احترام بودند و هستند

اما بعد چند وقت بخاطر پاره ای از شرایط و مشکلات تا حدودی احساس کردم ایشون بهم علاقه مندن و منم تا حدودی! ( این نظر شخص من نیست و اینو تقریبا دوستامم بهم گوش زد میکردند حتی جوری که یه بار شخصی برا خواستگاری و تحقیقات به محل کارم تشریف آورده بودند و نمیدونم بر اساس چه حس مردونه ای تا صحبت ایشون با بنده رو دیدند که خیلی خیلی محترمانه و واقعا در حد همکار بود نه بیشتر ایشون از ادامه تحقیقات منصرف شدند. در حالیکه خود شخص خواستگار از قبل این آقا رو می شناختند و دیده بودند و جزو ادمای تعصب بی جا و غیرتی الکی هم نبودند. حالا قضیه این تا همینجا بماند. مشکل من عدم ادامه تحقیق ایشون نیست) .

تا اینکه بعد دو سال و اتمام موضوع کاری، بنده انتقالی به استان دیگه ای گرفتم و در ظاهر این آقا با اینکه طوری وا نمود می کردند که این انتقالی براشون مهم نیست ولی چند باری با رفتارشون کاملا عصبانی بودن از این امر رو بیان کردند .

من بعد انتقالم ارتباطم به صورت کلی با ایشون قطع نشد و سر مسائل مرتبط تا حدودی و هر ازگاهی باهاشون در ارتباط بودم تا اینکه در این سال جدید رفتار ایشون کاملا متضاد رفتار قبل شده و حتی جواب پیغامهای تلگرامیم هم در عین دلیور شدن نمیده! ( البته بنده بعد آخرین پیغام که جواب ندادند و کاری هم بود دیگه هیچ پیغامی ندادم و تمام) و اینم بگم این آقا نه آدمیه که بی خود و بی جهت قطع ارتباط یا غیره کنه و اتفاقا خیلی  منطق بالایی دارند و من مطمئنم ایشون بدون دلیل اینطور کاری رو انجام نمیدند.چون همین عدم پاسخگویی به سوال تلگرامی من در واقع بی توجهی و توهین به صحبت هام محسوب میشه در حالیکه اینطور شخصیتی ندارند .

منم واقعا خیلی ناراحتم، نمیدونم چه کاری یا چه حرفی یا اصلا نمیدونم کدوم عمل نا خواسته من باعث ناراحتیشون شده.در حالی که واقعا کاری نکردم! ایشون که بعد انتقالیم رفتارشون اینقدر با من متناقض نبود!

هر چقدرم در زندگی خوشی و شادی داشته باشم، با به خاطر آوردن رفتار ایشون و همه این مدت با هم بودن و خیلی چیزها به چشمم یه کابوس بد میاد و دوست دارم این طرد شدن نا خواسته رو بدونم .

الان خواهشی ازتون دارم، دعا یا ذکر یا هر چیزی که بشه با این قضیه راحت تر کنار اومد رو بفرمایید .

خصوصیات منم طوری نیست که به اصطلاح آویزون شخصی باشم و اگر احساس کنم با اینکارشون طرد کردن رو مطرح میکنند به خدا قسم یه بار حتی در طول عمرم یه بارم پی شونو نمیگیرم .


فراموشی عشق قبلی افکار مزاحم :

چگونگی حذف صحنه ی ناخواسته از ذهن

خلاص شدن از افکار ناخواسته ای مثل عشق قبلی، خاطرات بد و ...

با خاطره های عشق قبلی چه کار باید کرد ؟

روز اول فروردین یاد عشق قدیمی افتادم

فکر میکردم عشق اول رو فراموش کردم ولی ...

عشقم ازدواج کرد، چه جوری فراموشش کنم ؟

میخوام فراموشش کنم اما ...

برای فراموش کردن یک شخص آیا راه حلی دارید؟

چطوری کسی رو که دوسش دارم فراموش کنم ؟

من نمیتونم عشق اولم رو فراموش کنم

مگه عاشق میتونه معشوق رو فراموش کنه ؟

راه فراموش کردن یا متنفر شدن از یه نفر چیه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
فراموش کردن عشق قبلی (۶۰ مطلب مشابه)