با سلام

پسری هستم 24 ساله. مشکل من اینه که از ازدواج به شدت میترسم. از عاشق شدن میترسم. وقتی دارم میبینم که متاسفانه بعضی از دخترها روابط قبل از ازدواج و حتی یه عده شون روابط جنسی هم دارن. 

از این که راستش رو نمیگن، از این که بابت مهریه پسر رو خونه خراب میکنن، کلا ترس عجیبی از دخترهای این دوره و زمونه دارم. از این که بعضی از اون ها گذشته شون رو با یه توبه کردم پنهون میکنن ولی توقع درست کردن یه زندگی آنچنانی از طرف پسرها رو دارن، از اینکه خیانت تو متاهل ها بیشتر شده ، ترس های عجیبی از آینده و ازدواج دارم، از اینکه بعضی ها اون چیزی که نشون میدن نیستند.

من چیکار کنم به این ترس ها غلبه کنم. واقعیتش الان شروع زندگی یه ریسک بزرگه و اینکه فکر میکنم زندگی خیلی هامون با این ترس ها گره خورده. راه حل غلبه بر این ترس ها چیه؟ متاسفانه فکر میکنم جامعه مون هرزه پسند شده و پسرانی مثل من جایی در اون ندارن. عجیب تر از این که توسط بعضی از دخترها مسخره هم میشن، همون دخترانی که قراره مادران آینده این سرزمین باشن.

چه جوری این ترس ها رو از بین ببرم ؟


مرتبط :

کمک کنید تا ترس از ازدواج و طلاق رو کنار بذارم

می ترسم خواستگارم بعدا با سابقه دوستی من مشکل پیدا کنه

دختر خانم ها، بهمون امید بدید تا از ازدواج با شما نترسیم

من از ازدواج می ترسم، چونکه اصلا نمی تونم به کسی اعتماد کنم

ترس از ازدواج ، یکی از مشکلات ازدواج آسان

می ترسم در خواستگاری صرفا به خاطر شرایط خوبم جواب مثبت بگیرم

ترس از ازدواج به خاطر جامعه امروزی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) آموزش روش های تحقیق برای ازدواج (۴۶ مطلب مشابه)