در قسمت اول دغدغه ی ما شناختن بود ، سوال می کنم که باهاش آشنا بشم . حالا من می خوام خودم رو به شما بشناسانم . در این قسمت هر کسی باید به وضوح ، دقیق و با جزئیات بگه که من چه کسی هستم ؟

من وقتی به وضوح خودم رو معرفی می کنم . ویژگی های مثبت و منفی خودم رو میگم  ، دارم یه امکانی رو به طرف مقابل میدم که بره بررسی کنه ، تا ببینه می تونه به شخصی مثل من زندگی مشترک داشته باشه یا نه ؟

در این قسمت از جلسه هر کس روحیات ، رفتار ، منش ، سلیقه و عاداتش رو میگه ، میگه من اینم . اینو دوست دارم ، اونو دوست ندارم ، پر خوابم ، کم خوابم ، اهل مسافرت هستم ، نیستم ، اعتقادات من اینه ، معایبم اینه ، این چیزها برای من مهمه و ... .
امکاناتی که دارم ، شغلم ،‌پس اندازم و ...


تایپ شده از روی سخنرانی دکتر فرهنگ با حذف و اضافات


سوالات جلسه دوم خواستگاری- سمینار ازدواج موفق دکتر فرهنگ

سوالات جلسه دوم خواستگاری - پاسخ محور و سوال محور

سوالات جلسه دوم خواستگاری - سوالات معکوس

سوالات جلسه دوم خواستگاری - رک و مستقیم

سوالات جلسه دوم خواستگاری - تفسیر واژه ها

سوالات جلسه دوم خواستگاری - سوال از اطرافیان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه) مسائل خواستگاری (برای پسران) (۷۰ مطلب مشابه) راهنمای ازدواج موفق ( دکتر فرهنگ ) (۶۴ مطلب مشابه)