کشور ما ، از اون کشورهایی هست که مسائل سیاسی خیلی خیلی پر رنگه . من رفته بودم پاریس ،‌ اون جا ،‌ به یکی که آدم مطرحی بود گفتم که از آقای رئیس جمهور چه خبر ؟‌  .... !
یه روزی داشتیم تو پاریس قدم می زدیم ،‌ شنیدم  صدای جیغ میاد . بعد دیدم یه عده ای دارن جیغ میکشن و دست میزنن . گفتم ببخشید چه خبره ؟!‌گفتند راهپیمایی علیه دولته !
بعد اومدند نشستند توی میدون ،‌ از ساک هاشون ساندویچ در آوردند و شروع کردن به خوردن !  و رفتند . بعد گفتم خیلی خشن بود این راهپیمایی !!!
کشور ما خیلی سیاسیه . یه موقع من دیدگاه سیاسی خاصی ندارم . ممکنه اطلاعات سیاسی داشته باشم . ولی گرایش سیاسی پر رنگی ندارم . حاضر نیستم چشم در بیارم برای اعتقاد سیاسی .
اگه من یه آدمی هستم که از نظر دیدگاه سیاسی آدم خیلی معمولی هستم . باید با کسی ازدواج کنم که از نظر سیاسی مثل خودم معمولی باشه . ولی اگه یه آدمی هستم که خیلی پر رنگم و طرفدار حزب سیاسی A ، اگه با کسی ازدواج
 کنم که طرفدار دو آتیشه ی حزب سیاسی B هستش ، بیچاره ام که !
من مورد مشاوره داشتم که زن و شوهر چون به یکیشون به شدت این وری بود و اون یکی به شدت اون وری ! . اومده بودن و طلاق می خواستند . می گفتم بذارید کمی نصیحت تون کنم . می گفتن نصیحت نمی خواد ،‌فقط جدایی!!! می خواستند چشم همدیگه رو در بیارن !
اگه می خوای با کسی ازدواج کنی که گرایش سیاسی پر رنگ داره ، یا شما باید همون گرایش رو با همون میزان تعصب داشته باشید ،‌یا اگه نداری باهاش ازدواج نکن .
اگه دیدگاه سیاسی معمولی داری ، سال یه بار اخبار سیاسی می بینی ! ولی اگه اون رو سه ماه قبل از انتخابات نمی بینی ! ازدواج شما صحیح نیست .
تایپ شده از روی سخنرانی دکتر فرهنگ با حذف و اضافات


معرفی انواع کفویت های لازم برای ازدواج :

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت اعتقادی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت ادراکی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت اقتصادی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت فرهنگی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت ظاهری

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت شخصیتی


مرتبط با مسائل سیاسی در ازدواج:

در مسائل سیاسی با خواستگارم اختلاف نظر دارم

فعال سیاسی هستم و دوست دارم ازدواج عادی کنم

با تمام نقاط اشتراکی که داریم از لحاظ سیاسی هم کفو نیستیم

دیدگاه سیاسی تا چه حد تو زندگی موثره و تاثیر میذاره ؟

آقایون چقدر به سیاسی خانم شون اهمیت میدن؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
راهنمای ازدواج موفق ( دکتر فرهنگ ) (۶۴ مطلب مشابه) کفویت در ازدواج (۱۶ مطلب مشابه)