سلام

دختری هستم که هیچ علاقه ای به سیاست و اخبارهای سیاسی و حتی انتخابات ندارم و در حقیقت پدر و مادرم به هر کسی رای بدهند منم به همون رای میدم و تنها چیزی که برام مهمه مسائل دینی و فتواهای مرجع دینیمه، حالا به نظرتون کارم اشتباهه و باید حتما در این زمینه اطلاعات بدست بیارم؟

از طرفی دوست دارم برای همسرم همراه خوبی باشم و حرف مشترک زیادی باهاش داشته باشم، آقایون چه قدر به این مسئله اهمیت میدن؟


مرتبط:

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت سیاسی

در مسائل سیاسی با خواستگارم اختلاف نظر دارم

فعال سیاسی هستم و دوست دارم ازدواج عادی کنم

با تمام نقاط اشتراکی که داریم از لحاظ سیاسی هم کفو نیستیم

دیدگاه سیاسی تا چه حد تو زندگی موثره و تاثیر میذاره ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)