سلام و عرض ادب و احترام خدمت کاربران محترم

موردی برام پیش امده بود و البته در جریان هست که می خواستم از نظرات مفیدتون مطلع بشم.

من دختری 23 ساله هستم محجبه و به گفته ی دوستان بزرگواری که به ما لطف دارن خوش اخلاق و خلاصه از اینجور چیزا...

البته ایراداتی هم هست که شاید فقط خودم میدونم. وقتی 21 سالم بود خاستگار پر و پا قرصی داشتم. من در حال حاضر لیسانس هستم. اون موقع وقتی 21 سالم بود هنوز دانشجو بودم و به اون پختگی لازم از لحاظ خیلی از مسایل نرسیده بودم. خواستگارم هم 31 سالشون بود یعنی حدودا" 11 سال از من بزرگتر بودن .

فرهنگ هامون متفاوت بود. تقریبا خیلی غریبه بودیم. ایشون فوق عمران بودن. سر یک سری مسایل از نظر من مهم اختلاف داشتیم. من به هیچ عنوان دلم نمی خواست با کسی که قراره ازدواج کنم بحث سیاسی داشته باشم اما ایشون خیلی براش مهم بود.

بعد از 2 سال که من به ایشون ج منفی دادم مجددا ایشون درخواستشون رو اعلام داشتن ولی با یک سری نگرانی های خاص میخواستند من رو متوجه این موضوع کنند که هنوز هم سر اون اعتقاداتت خاصشون هستن.

من برام مسایل سیاسی مهم شده در حال حاضر اما قبلا نه. ایشون متاسفانه در یک سری مصداق های سیاسی دچار سوتفاهم هایی شدن که باعث شده نسبت به اینجور مسایل بسیار بدبین شوند. اما شاید خنده دار باشه اما واقعا برای من مهمه که خط و مشی سیاسی طرفم چطور باشه.

انسانها از طریق همین مصداق های غلط هستش که گمراه میشن. نمیدونم چطور این موضوع رو براشون مطرح کنم. ایشون عقیده شون اینه که نباید با عقاید و نظرات سیاسی شون در زندگی آینده شون مخالفت بشه و من آدمی نیستم که پای این مسایل کوتاه بیام حداقل دلم میخاد طرفم رو با استدلال مجاب کنم.

دوستان راهنماییم کنید 

از طرفی از لحاظ عاطفی احساسی و خیلی مسایل با هم تفاهم داریم و از طرفی سر مصداق های سیاسی و ... و همچنین اختلاف فرهنگ متفاوتیم ...

چکار باید کرد بنظرتون؟

من جواب منفی دادم اما ایشون دست بر دار نیست میترسم.


مرتبط با مسائل سیاسی در ازدواج:

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت سیاسی

فعال سیاسی هستم و دوست دارم ازدواج عادی کنم

با تمام نقاط اشتراکی که داریم از لحاظ سیاسی هم کفو نیستیم

دیدگاه سیاسی تا چه حد تو زندگی موثره و تاثیر میذاره ؟

آقایون چقدر به سیاسی خانم شون اهمیت میدن؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)