سلام

من پسری 24 ساله هستم . من داشتم تو وبلاگ چرخی میزدم و رسیدم به پستی با این عنوان "کسی هست که بدون علاقه به همسرش باهاش ازدواج کرده" .

بعد از خوندن نظرات مختلف این نتیجه حاصل شد که اون دختر خانم به اون پسر علاقه ای نداشته ولی به خاطر شرایطش میخواسته باهاش ازدواج کنه . حالا تکلیف اون آقا پسر چیه که اومده خواستگاری این دختر خانم و نمیدونه علاقه اش یکطرفه هستش و بخاطر شرایط خوبی که داره دخترخانم جواب مثبت داده و شاید بعدا علاقه ای از سمت دختر دیده نشه .

حالا سوال بنده این هستش که منی که تمام شرایط کافی برای جواب مثبت گرفتن در خواستگاری رو دارم میترسم به خواستگاری کسی برم و فقط بخاطر شرایطم و اجبار خانوادش جواب مثبت بده و علاقه ای بهم نداشته باشه .

چطوری اینو بفهمم ؟ چه سوالایی در طول خواستگاری بپرسم که به ایشون هم برنخوره ؟ این مسئله خیلی واسم مهمه چون من خودم از نظر احساسی خیلی حساس ام و همیشه یک زندگی عاشقانه رو برای خودم متصور میشم و اگر غیر این باشه صد در صد به طلاق کشیده میشه زندگیم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)