سلام

این متن صرفا جهت درد و دله ، وقتی آرزوهاتون رو تو دستان بقیه میبینین چه حسی بهتون دست میده ؟ کل عمرمون رو بدویم تهش ببینیم هیچی که هیچی! چه ارزشی داره اصلا زندگی ؟ همیشه فکر میکردم خدا بالاخره جواب مون رو میده نمیذاره حسرت به دل بمیریم . نمیذاره آه بکشیم. 

به خدا منم دلم میخواد خوشگل بگردم تیپ بزنم ماشین آخرین سیستم سوار شم . از بچگی به خودم قول دادم بزرگ شی همه چی عوض میشه. نمیدونستم من که بی پولم ٬ حق زندگی ندارم . دلم خیلی گرفته خیلی ، دلم تمام خوشی هایی رو میخواد که نکردم! که یا ازم گرفتنش یا تحت تاثیر بقیه خودم رو لایق خوشی ندونستم.

جوونم! ولی قد تمام غصه های مادرم و تمام بی پولی ها و بی کاری ها و افسردگی های پدرم پیر شدم. جوونم ولی به اندازه تمام سیلی هایی که صورتم رو سرخ نگهداشته و آرزوهایی که دیگه ندارم شون پیرم.

من که نتونستم حرف دلم رو درست بزنم و همه ش اشک و اشک و اشک .... اما شما هم اگه دلتون گرفته ٬اگه درد و دلی داشتین بگین . 


مرتبط با مشکلات روحی و اقتصادی پسران:

به خاطر شرایط اقتصادی در توان خودم نمی بینم بتونم ازدواج کنم

یه حسی بهم میگه امسال سال آخر زندگیمه

تا کی باید دست مون در جیب پدر و مادر باشه؟!

برای اینکه روحم آروم باشه میرم کارگری، تا به خودم بگم رفتم سر کار

برادرم به خاطر بی توجهی های گذشته، عقده ای شده

پسری 26 ساله ام، برام سخته که از خانواده پول بگیرم

بیکاری یا مشکل مالی مرد رو عصبی می کنه ؟

بیایید علل بیکاری رو به چالش بکشیم

در مورد حل مشکل بیکاری چه کارهایی میشه کرد ؟

یه پسر وقتی ناراحته، چطور باید آرومش کرد ؟

شما چه می کنید با این وضع بی پولی ؟

درد شرمندگی مردان در این اوضاع اقتصادی

اشکالی داره پسر و دختر ازدواج کنن ولی هر کدوم سر سفره پدرشون باشن؟

تکلیف پسرانی که به خاطر شرایط اقتصادی نمی تونن ازدواج کنن چیه؟

پول که نداری دیگه کسی سمتت نمیاد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه)