سلام خدمت دوستان مهربون
دوستان مخصوصا اقا پسرا من خودم پسرم و یه سوالی از خدمتتون داشتم. دوستان قصدم ناشکری نیست ولی شما چه می کنید با این وضع بی پولی، من تحصیلات دارم و کار هم می کنم و تلاش هم می کنم، ولی با این وضع مملکت داغون ما یکی مثل من که پدر زحمتکش داره ولی پولدار نیست و مینیمم های شروع یک زندگی رو هم نمی تونه ایجاد کنه واقعا چجوری می تونه تشکیل زندگی بده یا حتی یکمی بخواد راحت زندگی کنه. اصلا امکان این هست که دختری با یکی مثل من با وضع مادی پایین بخواد اشنا بشه یا حتی ازدواج کنه. این مساله اعتماد به نفس من و اورده پایین، با توجه به اینکه اطرافیانم اصلا شبیه وضع ما نیستند. کسایی که تو این شرایط هستند چجوری شرایط رو تحمل و یا مدیریت می کنن،اگر نظری دارید ممنون میشم بگید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)