سلام دوستان

من پسری ۱۸ساله م، امسال کنکور ریاضی دادم. یه مشکلی دارم که سر هر چیز کوچک ناراحت میشم، قلبم درد میاد و دست چپم شل میشه. امسال چون تو مدرسه تمسخر و توهین خیلی زیاد بود من تو خونه هم ناراحتیم و درد قلبم ادامه داشت و اصلا هیچی دل و دماغ درس نداشتم و این جوری بود که نتونستم زیاد برای کنکور تلاش کنم و خانوادم هم چون نمی دونستند اینو منو بیشتر ملامت می کردند و این درد منو افزایش می داد و خلاصه بگم اصلا حال خوبی ندارم.

حالا با این همه دردها امسال که برم دانشگاه خیلی می ترسم، چون اون جا دوباره منو مسخره کنند و این دفعه دو جنس به من می خندند و سنگین تر از دفعه های قبل خواهد بود. یه حسی بهم میگه امسال سال آخر زندگیمه چون قلبم از یه پیرمرد صد ساله هم بیشتر پیر شده و دردهای زیادی کشیده. 

حالا شما به من بگید چه کنم، چرا باید به پای این درد بمیرم، چرا سرنوشتم این قدر تلخ هست و باید به کی مراجعه کنم؟

دکتر طب سنتی، روانشناس، دکتر قلب، ... ، خیلی پای این درد می سوزم. به پدر و مادرم هم نمیتونم چیز زیادی بگم چون اون ها یا منو مسخره می کنند یا از این ها بر علیه من سوء استفاده می کنند. دردم رو کسی نمی دونه، فقط از درون داره ذره ذره وجودم رو می خوره و زجر کشم می کنه، روز به روز دارم آب میشم، به خدا این ها رو دارم با گریه می نویسم، تو رو خدا کمکم کنید.

 

مرتبط با مشکلات روحی و اقتصادی پسران:

تا کی باید دست مون در جیب پدر و مادر باشه؟!

 برای اینکه روحم آروم باشه میرم کارگری، تا به خودم بگم رفتم سر کار

 برادرم به خاطر بی توجهی های گذشته، عقده ای شده

 پسری 26 ساله ام، برام سخته که از خانواده پول بگیرم

بیکاری یا مشکل مالی مرد رو عصبی می کنه ؟

بیایید علل بیکاری رو به چالش بکشیم

در مورد حل مشکل بیکاری چه کارهایی میشه کرد ؟

یه پسر وقتی ناراحته، چطور باید آرومش کرد ؟

شما چه می کنید با این وضع بی پولی ؟

درد شرمندگی مردان در این اوضاع اقتصادی

اشکالی داره پسر و دختر ازدواج کنن ولی هر کدوم سر سفره پدرشون باشن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های پسران (۹۷ مطلب مشابه)