سلام همراهان گرامی 

من دختری ۲۷ ساله‌ با قد ۱۶۶ و وزن ۵۵ هستم . خانوادگی تحصیلکرده هستیم . وضع مالی مون خوبه . مانتو پوشم و حجابم خوبه ، شیک پوشم ، چهره‌ام خوبه . 

من تا سال ۹۵ خواستگار داشتم و بعد کمتر و کمتر شد ، ایراد هم نمیگرفتم ، خیلی با هم تفاوت داشتیم ، تفاوت فرهنگی و ظاهری ، یعنی اصلا به هم نمیخوردیم ، اینو دخترا میفهمند چی میگم . 

اگه دست خودم بود میرفتم سراغ پسری که میدونم به هم میخوریم ، ولی ما نمیتونیم انتخاب کنیم و هی افراد نامتناسب میان ، من دو تا از خواستگارام رو قبول کردم اما نشد ف بعد از اون هم هر کی پیشنهاد میده نمیاد . 

حتی کسی که منو ندیده و از طریق دوستم تو تلگرام بهم معرفی شد، نیومد ، حتی آشناهامون که منو ندیدند زنگ میزنند خونه مون اما دیگه نمیان ، من گشتم عیبی پیدا نکردم از خودم و خانواده‌ام ، گذشته از این، افراد متاهل بی‌عیب نبودند و ازدواج کردند . من اصلا موندم چرا هر کی پیشنهاد میده نمیاد ؟!

شاید بگید بختت رو بستند ! این که همین رو بگید و تمام ، چی رو درست میکنه؟! پس لطفا فقط افرادی که راه حل میدونند نظر بدند ، من نماز جعفر طیار هم میخونم ، توسل هم کردم اما نتیجه نگرفتم . 

اینجا ایرانه ، نمیشه آدم هر وقت خواست با کسی که خواست ازدواج کنه ، نمیدونم چرا فقط اینجا اینجوریه ، وگرنه من اصلا برام مهم نبود که هنوز مجردم ، الانم دوست دارم ازدواج کنم ولی گاهی اوقات نگران میشم ، من تا قبل از این بچه بودم ، الان که آمادگی دارم .


مرتبط:

خیلی خاستگار دارم اما بی نتیجه می مونه، چرا؟

مشکل کار من کجاست که هیچ کس منو نمی خواد؟

در جلسه اول خواستگاری، به خواستگار دل نبندید

زیاد خواستگار داشتم ولی هیچ کدوم حتی زنگ نزدن جواب بگیرن

خسته شدیم از بس خواستگار اومد و رفت

چه مشکلی دارم که خواستگارهام منصرف میشن

نیامدن و پشیمان شدن خواستگارها

خواستگار دارم اما اصلا به نتیجه نمیرسه

چرا خواستگار میره و پشت سرشم نگاه نمی کنه ؟!

به طرز عجیبی خواستگارهام میرن و بر نمی گردن

بعضی خانواده ها انگار تفریحی میرن خواستگاری !

هیچ کدوم از جلسه های خواستگاریم به جلسه دوم نکشیده

چه مشکلی دارم که خواستگارام میرن و دیگه بر نمیگردند ؟

با اصرار اومدن و مشتاق رفتن و بعد گفتن نمیخوایم، استخاره بد اومده !

خبری از خواستگارم نشد، تماس بگیریم و علت رو جویا بشیم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه)