سلام
خسته نباشید. من یه دختر 22 ساله هستم که دو ماه با یه اقا نامزد بودم اما به دلیل نداشتن احساس جنسی و دروغ و.. و گرم بودن خودم ازش جدا شدم الان حدودا یکساله از جداییم میگذره.شرایط خوبی دارم کارمندم،تحصیل کرده و...
خواستگار دارم اما اصلا به نتیجه نمیرسه،من به شدت احساس تنهایی میکنم و نیاز دارم که یه همراه کنارم باشه تا از همه نظر تامینم کنه
ادم مقیدی هستم تا حالا ختم های زیادی برداشتم و ذکر زیاد میگم و مدام دارم خواسته م رو به خدا میگم، هیچ کس از این حال من خبر نداره حتی خانواده م
خیلی خستم خیلی
باید چیکار کنم؟

مرتبط:

زیاد خواستگار داشتم ولی هیچ کدوم حتی زنگ نزدن جواب بگیرن

خسته شدیم از بس خواستگار اومد و رفت

چه مشکلی دارم که خواستگارهام منصرف میشن

نیامدن و پشیمان شدن خواستگارها

چرا خواستگار میره و پشت سرشم نگاه نمی کنه ؟!

به طرز عجیبی خواستگارهام میرن و بر نمی گردن

بعضی خانواده ها انگار تفریحی میرن خواستگاری !

هیچ کدوم از جلسه های خواستگاریم به جلسه دوم نکشیده

چه مشکلی دارم که خواستگارام میرن و دیگه بر نمیگردند ؟

با اصرار اومدن و مشتاق رفتن و بعد گفتن نمیخوایم، استخاره بد اومده !

خبری از خواستگارم نشد، تماس بگیریم و علت رو جویا بشیم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه) خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه)