سلام دوستان 

من دختری ۲۶ ساله از یه شهر بزرگ هستم که لیسانس پرستاری دارم و طرح میگذرونم، پدرم کارگر و از نظر مالی سطح پایین هستیم ولی در ازدواج من سخت گیری نمی کنم اصلا برام مادیات مهم نیست این دوره پسرها خیلی سخت میگیرن.

من موارد زیادی خواستگار داشتم ولی هیچ کدوم حتی زنگ نزدن جواب بگیرن هر چی هم فکر میکنم میبینم من چه مشکلی دارم برای همین اینجا دارم پیام میذارم که از شما نظرات تون رو بپرسم از نظر ظاهری خوشگل هستم ولی از لحاظ جثه ریزه میزه هستم، پسرانی هم که بهم معرفی میکنن هم از نظر قدی بلند نیستن ولی بیشتر پسرها به خاطر قدم از من ایراد گرفتن.

من خودم در جلسات خواستگاری از مادیات شون نمی پرسم ولی اون ها حتی حقوق منو دقیق میپرسن، واقعا برام سواله چرا اینقدر پسرا سخت گیر شدن مثلا سه مورد آخر خواستگاری که برام اومد و خودشون رفتن را میگم .

مورد اول ۲۷ ساله کارمند، خونه نداشت و پراید داشت از نظر ظاهری قد ۱۷۰ و لاغر، پدرشون هم فرهنگی، از نظر مالی پایین، یه عالمه هم تو جلسه خواستگاری حرف زدن ولی بعدا به خاطر اختلاف قدی ۲۰ سانتی رفتن.

دومی لیسانس  کارمند از نظر مالی خوب و ۳۳ ساله ظاهری معمولی و اعتقادی مثل هم هم محله ای بودن، ولی بازم خبری نشد ازشون، نمیدونم چرا...

سومی هم دیپلم ۳۶ ساله ظاهری خوب، شغل آزاد و اعتقادی مثل هم معمولی داشتیم، از نظر مالی هم نمیدونم در چه سطحی بودن ولی بازم رفتن بدون اینکه با عقاید یکدیگه آشنا بشیم، از قضاوت ظاهر من و موقعیت خانوادگیم میرن و پشت سرشون رو نگاه نمیکنن.

من حتی تصمیم دارم مهریه ام کم باشه و از نطر مالی هیچ توقعی ندارم، چون خودم هم ماشین دارم هم پس انداز خدا رو شکر، ولی چون ازدواجم نمیشه خیلی روحیه ام خراب شده و از زندگی ناامید شدم، از بس حرف بقیه را میشنوم میگن سخت نگیر، ولی من سخت نمیگرم پسرها دارن سخت میگیرن، من دوست پسرم ندارم ولی چون سنم داره میره بالا.


مرتبط:

خسته شدیم از بس خواستگار اومد و رفت

چه مشکلی دارم که خواستگارهام منصرف میشن

نیامدن و پشیمان شدن خواستگارها

خواستگار دارم اما اصلا به نتیجه نمیرسه

چرا خواستگار میره و پشت سرشم نگاه نمی کنه ؟!

به طرز عجیبی خواستگارهام میرن و بر نمی گردن

بعضی خانواده ها انگار تفریحی میرن خواستگاری !

هیچ کدوم از جلسه های خواستگاریم به جلسه دوم نکشیده

چه مشکلی دارم که خواستگارام میرن و دیگه بر نمیگردند ؟

با اصرار اومدن و مشتاق رفتن و بعد گفتن نمیخوایم، استخاره بد اومده !

خبری از خواستگارم نشد، تماس بگیریم و علت رو جویا بشیم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه)