سلام

من یه دختری ام شدیدا احساساتی،زود رنج ، به شدت مهربون و دست و دل باز ... ، عاشق کسی بشم تموم جونم رو واسه ش میذارم ... ظاهر خوبی دارم، زود عصبانی میشم ولی زود هم آروم میشم، عاشق سورپرایز کردنم، فقط دلم میخواد همسرم منو دوست داشته باشه . یه پول کافی واسه ی زندگی ساده کافیه ... ، تجملاتی نیستم ... ، آیا این خصوصیات اخلاقی مشکلی داره که خواستگارهام میان ولی میرن دیگه پیداشون نمیشه ؟

۲۱ سالمه... دانشجوی مامایی هستم. 


مرتبط:

زیاد خواستگار داشتم ولی هیچ کدوم حتی زنگ نزدن جواب بگیرن

خسته شدیم از بس خواستگار اومد و رفت

نیامدن و پشیمان شدن خواستگارها

خواستگار دارم اما اصلا به نتیجه نمیرسه

چرا خواستگار میره و پشت سرشم نگاه نمی کنه ؟!

به طرز عجیبی خواستگارهام میرن و بر نمی گردن

بعضی خانواده ها انگار تفریحی میرن خواستگاری !

هیچ کدوم از جلسه های خواستگاریم به جلسه دوم نکشیده

چه مشکلی دارم که خواستگارام میرن و دیگه بر نمیگردند ؟

با اصرار اومدن و مشتاق رفتن و بعد گفتن نمیخوایم، استخاره بد اومده !

خبری از خواستگارم نشد، تماس بگیریم و علت رو جویا بشیم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه)