سلام

من یه دختر 22 ساله هستم و چهره خوبی دارم  که حدود دو ساله تصمیم گرفتم ازدواج کنم و از همون موقع تا الان خواستگار های زیادی داشتم اما جالبه هیچ کدوم از جلسه های خواستگاریم به جلسه دوم نکشیده  ! یعنی همون جلسه اول که با پسر صحبت میکنم دیگه میرن و پشت سرشون هم نگاه نمیکنن تا جایی که واقعا اعتماد به نفسم اومده پایین و گفتم دیگه اصلا هیچکس خونه مون نیاد ، چون هیچ فایده ای نداره و دیگه تصمیم گرفتم ازدواج نکنم  به نظرم رفتارم یا صحبت هام با طرف مقابلم اشتباهه که باعث شده همچین اتفاقی بیافته . واقعا باید چه رفتار یا صحبت هایی با طرف مقابل داشت که باعث رونده شدنشون نشه ؟ باید چیکار کنم ؟

در جلسه خواستگاری فقط من و مادرم حضور داریم و من با مانتو هستم مشکل اصلی من دقیقا اینکه قبل از جلسه حرفایی که میخوام بزنم و در ذهن دارم اما وقتی در موقعیتش قرار میگیرم ذهنم خالی میشه و باعث میشه جوابای کوتاهی بدم که کاملا مشخصه قانع نمیشن و توضیح بیشتری میخوان .
بیشترین سوالاتی هم که پرسیده میشه در رابطه با کار کردن و هدف از زندگی و انتظاراتی که از همسر اینده دارم هست .

مثلا یکی به طور واضح داشت به کار کردن خانم ها توهین میکرد و میگفت که فقط برای خوشگذرونی و دوستی و در رفتن از مسئولیت زندگیه و من نمیتونستم اون فرد رو قانع کنم .
لطفا تجربه هاتون رو در اختیارم بذارین .
ممنون 

مرتبط:

زیاد خواستگار داشتم ولی هیچ کدوم حتی زنگ نزدن جواب بگیرن

خسته شدیم از بس خواستگار اومد و رفت

چه مشکلی دارم که خواستگارهام منصرف میشن

نیامدن و پشیمان شدن خواستگارها

خواستگار دارم اما اصلا به نتیجه نمیرسه

چرا خواستگار میره و پشت سرشم نگاه نمی کنه ؟!

به طرز عجیبی خواستگارهام میرن و بر نمی گردن

بعضی خانواده ها انگار تفریحی میرن خواستگاری !

چه مشکلی دارم که خواستگارام میرن و دیگه بر نمیگردند ؟

با اصرار اومدن و مشتاق رفتن و بعد گفتن نمیخوایم، استخاره بد اومده !

خبری از خواستگارم نشد، تماس بگیریم و علت رو جویا بشیم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه)