با سلام به همه دوستان

سوال بنده از آقا پسرهاست مخصوصا پسرهایی که به اصطلاح داعیه مذهبی بودن را دارند ولی در عمل بی دین هستند .

چرا این افراد خودسرانه بدون بررسی خانواده و دختر و انطباق با معیارهای خود همراه مادر عزیزشان اقدام به دیدن دختر روش شیوه سنتی میکنن؟

در خیلی از موارد دیده شد که اصلا اگر همه جوانب در نظر گرفته شود یا به ازدواج منتهی میشود یا این گونه مراسمی برگزار نمی شود چون ازدواج فقط دیدن قیافه نیست گاهی دختر بسیار خوب است ولی پسر با موارد دیگر مشکل دارد  اینکه پسر و مادر نقش بازی کنند که ما پسندیدیم و بر می گردیم و پشت سرشان هم نگاه نکنن تنها این دختر بیچاره تحقیر میشه .

پسر حق اتنخاب داره ولی نه به قیمت شکستن دل یک دختر . گاهی پسر و مادر انگار میرن تفریحی شد یا نشد اصلا اهمیتی براشون نداره واقعا چنین افرادی به چی فکر میکنن احساس ندارن؟ از تحقیر شدن خوششون میاد اگر آدم ذره ای اهل دین و خدا باشه حتی بی دین هم باشه نباید این کار را بکنه...

سال گذشته برای من این اتفاق افتاد هنوز فراموش نکردم پیش برادر و خواهرم خیلی بهم سخت گذشت و واقعا برام سواله چنین پسرهایی چی فکر میکنن حتی عذر خواهی هم نکردن و برای خیلی ها دیگر پیش امده...

اگر واقعا براشون مهمه که مهر دختر به دلشون بنشینه خوب مدرن ازدواج کنین تو سنتی خیلی نمیشه مهر و علاقه تو اولویت قرار داد و خواهش میکنم بعنوان دختری که برام این اتفاق افتاد خود سرانه و برای مسخره کردن مزاحم خانواده و دختر نشید .

آخه بعضی خودشون هم نمیدونن چی میخوان به خدا اینها عاقبت خوبی نداره گیر ادم بد میفتین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه)