سلام به همگی دوستان

من دختری 26 ساله هستم ،دختری که تا حالا دوست پسر نداشته و همیشه اهل درس و مطالعه و خانوادم هم خواهراو و برادرم اکثرا کارمند و تحصیل کرده هستند. ما تعدادمون درسته 6 نفر هستیم اما همگی به جایی رسیدیم و از یک خانواده متوسط بزرگ شدیم. 

خودم تحصیلات ارشد دارم و در حال حاضر کارمند هستم. برای امر ازدواجم از اول دوست داشتم که به یک جایی برسم و بعد ازدواج کنم و همین اتفاق هم افتاد یعنی دوست داشتم واقعا زمانی ازدواج کنم که بتونم مسئولیت های زندگی رو قبول کنم.

تقریبا تحصیلات و شغلم رو رسیدم. الان برای امر ازدواج خواستگار دارم ولی مشکلی که هست ما تمامی دامادها همگی کارمند هستند ، یعنی من هر کار می کنم و تلاش می کنم که خودمو تغییر بدم نمیشه یعنی دوست دارم واقعا طرفم هم شغل و موقعیت اجتماعی خوبی داشته باشه.

خیلی توکل به خدا کردم اما هر کسی که میاد یا به دلم نمیشینه و یا معیارهای منو داره اما یا به لحاظ قد به هم نمی خوریم و خلاصه قسمت نمیشه. الان طوری شده خواستگار که میاد که خانواده م براشون طبیعی شده یعنی خیلی تلاش نمی کنن و با قضیه راحت هستن. 

ولی من از سر کار که میام باید خودم خونه ها رو مرتب کنم و تمامی کارهای روز خاستگاری به خودم بر می گرده. همیشه سر جلسات خواستگاری خسته بودم البته بروز نمیدم اما واقعا گاهی وقتا فکر می کنم که براشون مهم نیست که من ازدواج کنم شاید خیالشون راحته که من خاستگار زیاد دارم.

نمی دونم آیا معیارهای من اشتباه و یا نه. البته واقعا از اینکه کسی رو هم رد کنیم ناراحت میشم ولی از ته دلم برای اون خانواده طلب خوشبختی می کنم...


مرتبط:

خیلی خاستگار دارم اما بی نتیجه می مونه، چرا؟

مشکل کار من کجاست که هیچ کس منو نمی خواد؟

در جلسه اول خواستگاری، به خواستگار دل نبندید

زیاد خواستگار داشتم ولی هیچ کدوم حتی زنگ نزدن جواب بگیرن

خسته شدیم از بس خواستگار اومد و رفت

چه مشکلی دارم که خواستگارهام منصرف میشن

نیامدن و پشیمان شدن خواستگارها

خواستگار دارم اما اصلا به نتیجه نمیرسه

چرا خواستگار میره و پشت سرشم نگاه نمی کنه ؟!

به طرز عجیبی خواستگارهام میرن و بر نمی گردن

بعضی خانواده ها انگار تفریحی میرن خواستگاری !

هیچ کدوم از جلسه های خواستگاریم به جلسه دوم نکشیده

چه مشکلی دارم که خواستگارام میرن و دیگه بر نمیگردند ؟

با اصرار اومدن و مشتاق رفتن و بعد گفتن نمیخوایم، استخاره بد اومده !

خبری از خواستگارم نشد، تماس بگیریم و علت رو جویا بشیم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه) خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه)