خدا کنه دختر قدر نشناس نصیب هیچ کسی نشه

دختر خانم ها، بهمون امید بدید تا از ازدواج با شما نترسیم

چطوری بگم که مهریه ی بیشتر از 14 سکه قبول نمی کنم؟

به دختری که می خوام باهاش ازدواج کنم بگم که ام اس دارم ؟

شرایط اتاق خواب جنسی برای زن و شوهر

یه دختر چه دلیلی برای حفظ بکارتش می تونه داشته باشه ؟

چطور بدهی های شوهرم رو پرداخت کنم ؟

می خوام با یه پسر 30 ساله ارتباط داشته باشم، به خانوادم بگم ؟

مشورت در خرید مواد آرایشی

وقتی بیرون میرم هیچ پسری به من چیزی نمیگه !

با دختری که منو رد کرده ، چطور رفتار کنم ؟

روز تولدم رو گوگل و چند تا بانک بهم تبریک گفتن !

پنهان کار بودن شوهرم، باعث شده حس کنم شریک زندگیش نیستم

برای بار اول می خوام دایی بشم ، کادو چی بخرم ؟

در محیط دانشگاه وقتی پسرا عاشق میشن چه کارایی میکنن ؟

هیچ انگیزه ای ندارم برای زندگی

با یکی ازدواج کنم که باهام جور نیست یا صبر کنم ؟

کادو نگرفتن نامزدم رو تلافی کنم ؟

چطور مصیبت فوت مادرم رو تحمل کنم ؟

عذاب وجدان خواهرزاده ی 7 ساله م به خاطر دست درازی پسر همسایه

اگه خواستگارم رو قبول کنم و بعد در دانشگاه از کسی خوشم اومد چی ؟!

در جلسات آخر آشنایی بحث مسائل جنسی رو پیش کشید

دکتر گفت واجبه ازدواج کنی . از سر قبرم خواستگار بیارم ؟

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)