سلام
من زنی سی و سه ساله هستم که پنج سال پیش با مردی که چهار سال از خودم بزرگتر بود ازدواج کردم. 
من شاغل و ایشان ابتدا بیکار بود.  من کارمند دولت و ایشان بعدا با فشار من کارمند شد. و حالا دو برابر من حقوق می گیرد.  دست زن دارد در حد مردنم.  فحاش است به شدت.  فحش جنسی می دهد به پدر و مادرم و به خودم. 
تمام هفته های زندگی مشترک از دستش کتک خورده ام.  خانواده اش به دلیل اینکه کلا بیسواد هستند و من تحصیل کرده و شاغلم طردم کرده اند و هر کاری یا چیزی یا دعوتی باشد فقط با شوهرم در تماس هستند. 
حتی برای عروسی برادر شوهرهایم به من چیزی نگفتند.  شوهرم تماما در اختیار خانواده شه و من فقط نقش کلفت خونه شو دارم. 
پنج ساله با تمام مستاجری و بدبختیش ساختم.  رابطه ی زناشویی در حد صفر هم باهام نداره.  جدا می خوابه.  بچه نمی خواد.  نه تفریحی نه سفری نه خریدی.  تمام مایحتاجمو خودم میخرم. 
اجاره خونه میدم و خرج خودمو .  پول اونم نمیدونم چی میشه. تا اعتراضی بکنم کتک می زنه.  لطفا نگید طلاق بگیر چون اصلا منزل بابام قبول ندارن زن مطلقه رو و منم نمیتونم بخاطر آبروی اونا طلاق یگیرم. 
بهم بگید چه خاکی به سرم بریزم که شوهرم من رو دوست داشته باشه ؟ خسته شدم از این زندگی نکبت. 
شب و روز دارم زجر می کشم و نقشم برای شوهرم پختن غذا و تمیز کردن خونه ست فقط و فقط

بیشتر بخوانید ...

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم


مرتبط:

غر زدن، سرزنش کردن و منت گذاشتن اثر مثبتی روی شوهر نداره

چگونه شوهرداری کنیم ؟

چگونه باید شوهرداری کرد ؟

چگونه خوب شوهرداری کنیم ؟

 روش های خوب شوهرداری

روش های عالی شوهرداری

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

چه کار کنم که برای شوهرم متنوع بشم ؟

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)