سلام به همه ی دوستان عزیزم

من واقعا با خوندن مطالب این سایت خیلی چیزا یاد گرفتم خیلی ازتون ممنونم. ایندفعه میخوام مشکل خودمو مطرح کنم. آقا پسرها خواهش میکنم نظرتونو رک و راست بگین برام مهمه. مشکل من شکل دستانم هست!!

من یک دختر 19ساله ام . رگ های دست من به طور ارثی برجسته هستن و این خیلی برام ناخوشاینده البته وقتی دستامو به طرف بالا نگه دارم محو میشن ولی غیر از این پوست دستم کاملا صاف نیس!! چیزی که تو پزشکی پیری زودرس بهش میگن! البته خیلی هم شدید نیست بعضی وقتا خیلی بهتر میشه بعضی وقتام بد. بر عکس دستام پوست صورتم سفید و شفافه و سنم رو کمتر نشون میده!

به گفته اطرافیانم و خودم چهره خوبی دارم و بعضی هم میگن جذابی ولی دستام خیلی اعتماد به نفسم رو پایین میاره .

البته این مشکل با تزریق چربی زیر پوست تا حدودی حل میشه ولی خیلی زحمت داره واسه من که حالا حالاها درس میخونم مقدور نیس. حالا میخوام بدونم شکل دست چقد براتون مهمه؟

اگه دختری چهره و ظاهر خوبی داشته باشه پاک وباهوش باشه ولی دستان زیبایی نداشته باشه چه حسی بهش پیدا میکنین؟؟؟ آیا ممکنه از علاقتون به طرف کم کنه؟ خیلی برام مهمه خواهش میکنم رک و راست جواب بدین. منتظر پاسخ هاتون هستم. خیلی ممنونم


مرتبط:

چرا میل به آرایش و جراحی زیبایی در بین بعضی ها زیاد شده؟

اهمیت زیبایی ظاهری برای آقایان در ازدواج

دو سوال در مورد دوام زیبایی ظاهری خانم ها

دادن اعتماد به نفس به دختران خردسال در مورد زیبایی ظاهری

چرا خدا به یه عده اینقدر جذابیت ظاهری میده و به یه عده نه؟

فریب زیبایی ظاهری و پول طرف رو نخورید

کسی رو به خاطر ویژگی ظاهریش تمسخر نکنید

موندم تو عدالت خداوند در تقسیم زیبایی بین بنده هاش

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میفته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)