سلام 

میدونم برا آقایون یکم توضیحش ممکنه راحت نباشه .

من از آقایون 4 تا سوال مهم دارم .

1 - ممکنه که یه پسر یه دختر و خیلی دوست داشته باشه و مشخص نباشه؟

2 - یعنی میتونه ابراز علاقه ای نکنه و پنهون کنه یا بالاخره لو میره؟

3 - اینکه چجوری میشه به علاقه ی پنهان یه پسر پی برد ؟

4 - اگر یه پسرو دوس داشتیم و حس کردیم اونم همینطوره ولی بروز نمیده چیکار کنیم؟


بیشتر بخوانید ...

شرایط ازدواجم فراهم نیست، به دختر مورد علاقم ابراز علاقه کنم ؟

چرا هیچ کسی بهم ابراز علاقه نمیکنه ؟

چکار کنم که شجاعت ابراز علاقه نسبت به من را بدست بیاره؟

24 سالمه ولی یه بارم کسی بهم ابراز علاقه نکرده

نمی دونم چطوری باید بهش ابراز علاقه کنم

موانع ابراز علاقه بعضی از پسران به یک دختر باوقار


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه)