سلام

از دوستان یه سوال دارم که خیلی برام مهمه . میخوام بدونم اگر پسری با شرایط که درس و دانشگاه و سربازی رو تموم کرده ولی هنوز شرایط مالی و کاری برای ازدواج رو نداره :

- ایا درسته که به دختری که خیلی علاقه داره ابراز علاقه کنه ( با این شرط که مطمئن هست اون دختر هم خواستارش هست و به این پسر علاقه داره )؟

- یا اینکه علاقه خودش رو سرکوب کنه و بذاره دختر زندگی خودش رو بکنه تا شرایطش برای ازدواج مهیا بشه؟

در حالت اول امکان داره تا چند سال شرایطش فراهم نشه و دختر خانم چند سال انتظار بکشه تا شرایط اقا فراهم بشه .

در حالت دوم هم امکان داره هم ممکنه دختر با فرد دیگری ازدواج کنه و چون این پسر علاقه زیادی به اون دختر داشته ودختر رو از دست داده دیگه قید ازدواج رو بزنه و دیگه علاقه ای  به ازدواج نداشته باشه و قیدشو بزنه .

احتمالات زیادی برای هر دو حالت ممکنه تصور کرد. حالا میخوام بدونم نظر دوستان چیه ؟ چه راهی معقول تره.

با سپاس


مرتبط :

لعنت به بی پولی و ترس از ابراز علاقه

به دلیل کم رویی نتونستم به دختر مورد علاقم ابراز علاقه کنم

چکار کنم که شجاعت ابراز علاقه نسبت به من را بدست بیاره؟

پشیمونم که بدون داشتن امکانات به همکلاسیم ابراز علاقه کردم

بدون داشتن شرایط ازدواج به یه دختر ابراز علاقه کردم

تاخیر ابراز علاقه یک پسر به یک دختر تا چه حد منطقیه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه)