با سلام خدمت دوستان عزیز
من 29 سالمه فوق لیسانس هستم دو سال هست که یه آقا که با هم همکلاسی هستیم به من علاقه دارد. این علاقه را من از رفتارا و توجهات ایشان متوجه شدم، اوایل متوجه این نبودم در حالی که دوستان و اطرافیان متوجه این قضیه شده بودند. حتی یکی از همکلاسی های دخترمون با دروغی در مورد من گفته بود، سعی کرد این آقا رو از من زده و دور کند. من بعد از این جریان متوجه شدم که این آقا به من علاقه دارد که موجب حسادت خانم شده است. از اون موقع به بعد برخورد من نسبت به اون آقا خیلی سرد شد طوری که احساس کردم اونم در رفتارهاش و توجهاتش محتاط تر شده، بعد از مطلع شدنم به این علاقه سعی کردم همه جوره زیر نظرش داشته باشم تا بتوانم بیشتر بشناسمش کم کم فهمیدم آدم قابل اعتماد، موفق و خوبیه از هر لحاظ، همه تو دانشگاه چه دوستاش چه همکلاسی هامون و اساتید همه قبولش دارند.

من با اون آقا خیلی کم یکی دو ماه یه بار فقط در رابطه با درس و دانشگاه در تماس بودم. الانم که یک ساله که فارغ التحصیل شده ایم و دیگه هم دیگه رو نمیبینیم. به پیشنهاد خودش قرار بود یه مدت کارآموزی رو تو شرکتشون بگذرونم که جور نشد. الان در رابطه با پایان نامه در تماس هستم با ایشون در حد همون یکی دو ماه یه بار، ولی از نحوه ی صحبتاش میفهمم که هنوز هم به من علاقه دارد.

دوستان از شما را هنمایی میخواهم چی جوری می تونم بهش نزدیک بشم یا چکار کنم که شجاعت ابراز علاقه نسبت به من را بدست بیاره؟
نمی خواهم تا آخر عمرم برایم معضل ذهنی بشود که بخاطر اشتباه و ندانم کاری خودم این فرصت خوب از دستم رفت! چون از میان این همه گزینه هایی که برای ازدواج داشتم فقط تونستم اون رو انتخاب کنم.

با وجود اینکه می دانم وقتی پسری به دختری را دوست داشته باشد زیاد صبر نمیکن حتما ابراز میکند ولی من در طول این دو سال شکی نسبت به علاقه اش ندارم. البته این رو هم بگم که رفتارها و شخصیت من طوری هست که کسانی که رابطه نزدیکی با من ندارند به خصوص آقایان فکر می کنند من آدم مغرور و جدی هستم همچنین سنگین و با حیا، خود اون آقا هم دقیقا همین ویژگی ها رو دارد.

در طول این مدت کسانی بودند که قابل اعتماد هر دوی ما بودند که یه جوری اونا رو واسطه این کار کنم ولی نخواستم و نمیخواهم، می خواهم خودش یا مستقیم یا با واسطه حرف دلش رو بزنه.
علاوه بر همه اینها چه دلیلی می تواند داشته باشد که دوست داشتنش رو پنهان میکند؟؟!!
هر چه زمان می گذرد می ترسم فاصله و دوری ما از هم باعث کم رنگ شدن علاقه ی او، و فراموش کردنم شود.
ببخشید دوستان صحبتم طولانی شد،  من منتظر راهنمایی ها و نظرات ارزشمند شما دوستان هستم. 


مرتبط :

لعنت به بی پولی و ترس از ابراز علاقه

به دلیل کم رویی نتونستم به دختر مورد علاقم ابراز علاقه کنم

شرایط ازدواجم فراهم نیست، به دختر مورد علاقم ابراز علاقه کنم ؟

پشیمونم که بدون داشتن امکانات به همکلاسیم ابراز علاقه کردم

بدون داشتن شرایط ازدواج به یه دختر ابراز علاقه کردم

تاخیر ابراز علاقه یک پسر به یک دختر تا چه حد منطقیه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه) ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه)