سلام به همه شما دوستان عزیز

من یه مشکلی دارم . چند وقتی که عقد کردم  ولی الان دیگه واقعا نمی دونم که باید چیکار کنم . شوهرم از من بابت اینکه نمی تونم باش به مسافرت برم دلخوره. من نمی دونم چطوری باید بهش ابراز علاقه کنم یا در جواب محبتهای اون چی کار کنم؟؟/؟اون میگه که منو خیلی دوست داره ولی به خطر یه سری حرفایی که اطرافیانم بم زدن نمی تونم حرفش باور کنم و احساس میکنم که حرفاش ظاهریه ...در صورتی که میدونم واقعا اینطوری نیست...ما الان به خاطر شرایط کاری مون شاید در ماه 2 بار بتونیم همدیگرو ببینیم. من نمیدونم در این دیدارها چطوری باید باشم..بهش اجازه معاشقه فقط در حد بوسه را بدهم یا نه.... خواهش میکنم من راهنمایی کنید تا از این سردرگمی نجات بیام ممنون....

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)