سلام

میخوام بدونم چرا من تا الان که 24 سالمه حتی یه بارم کسی بهم ابراز علاقه و عشق نکرده مگه یه دختر باید چیکار کنه که کسی دوستش داشته باشه و خیلی سوال دیگه که ذهنم رو ازرده کرده واقعا چرا برا من اینطوریه ...چرا!؟


بیشتر بخوانید ...

شرایط ازدواجم فراهم نیست، به دختر مورد علاقم ابراز علاقه کنم ؟

چرا هیچ کسی بهم ابراز علاقه نمیکنه ؟

چکار کنم که شجاعت ابراز علاقه نسبت به من را بدست بیاره؟

4 سوال در مورد عدم ابراز علاقه به یک دختر

نمی دونم چطوری باید بهش ابراز علاقه کنم

موانع ابراز علاقه بعضی از پسران به یک دختر باوقار


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه) ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه) چرا خواستگار ندارم (۶۷ مطلب مشابه)