سلام

کاربران عزیز من یه دختر محجبه و چادری هستم همیشه سعی کردم رفتار سنگین داشته باشم، ولی مسئله این جاست که خودم نمیدونم دارم درست رفتار میکنم یا نه .

بالاخره هر دختری وقتی تو جامعه است ممکنه مورد پسند یه عده ای از آقا پسرهای محترم  واقع بشه .من سوالم اینه که باید چطور برخورد کنم ؟

دو سه موردی بودن در دانشگاه و محل کارم که معلوم بود علاقه مند هستند ( به دور از توهم ) ولی نمیدونم من مقصر بودم یا دلیلش چیه که جرات نمیکردند بیان جلو ، منم کلا آدمی نیستم که چراغ سبز نشون بدم و یا خودم برم جلو سر صحبت رو باز کنم و کلا حیا و وقار اجازه این کارها رو بهم نمیده.

حالا میخوام بدونم آیا این رفتارم باعث شده آنها بترسند بیان جلو و یا اینکه حیا و وقار و سنگینی من زیاده از حد بوده و اونها رو زده کرده ؟

واقعا در اینجور مواقع من باید چه کار کنم؟

ممنون


مرتبط:

به دلیل کم رویی نتونستم به دختر مورد علاقم ابراز علاقه کنم

چطور به دختر مورد علاقه م ابراز علاقه کنم؟

سوال از آقایون درباره ابراز علاقه به دختر مورد علاقه شون



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه) ازدواج با دختر مذهبی (۶۰ مطلب مشابه)