سلام 

من دختری حدود ۲۷ الی ۳۰ ساله هستم که با وجود خواستگاران سنتی زیادی که داشتم به صورت اینکه اولین دیدار و آشنایی در منزل مون صورت می گیره و خانواده بشدت سنتی که اصلاً حاضر نمی‌شوند جلسه اول بیرون از خونه برگزار شود ولی حدود ۹۰ درصد خواستگارانم همون جلسه اول منصرف میشن و اون ۱۰ درصد هم تفاوت زیاد از نظر تحصیلات و فرهنگ و... دارند و اصلاً به دلم نمی‌نشینند و من اون ها رو رد می‌کنم. شرایط خانوادگی خودم هم هم از نظر اقتصادی خیلی خوبه ولی اصلاً اهل تجمل گرایی و به رخ کشیدن نیستیم و عملاً در ظاهر متوسط دیده می‌شویم و تمام وسایل خونه مون با اینکه پدرم تواناییش رو داره ولی معمولی هست و خلاصه افرادی که در نظرشون ثروت آنچنانی دختر هست با دیدن خونه مون فکر می کنن معمولی هستیم و البته تعداد اعضای خانواده مون هم زیاده ولی مادرم پشت تلفن همون اول میگه و فکر نمی‌کنم دلیل انصراف شون تعداد افراد خانواده باشه.

و هم اینکه بعد از انصراف خواستگارانی که خیلی پسندیدم شون ولی اون ها ادامه نمی‌دهند باعث افسردگی شدید و از کار و زندگی افتادنم حدود یک هفته می‌شوند و احساس ناامیدی شدید می‌کنم. خودم هم تحصیلات و درآمدم بالاست ولی مشکل اصلیم قیافه معمولی من هست و بهشون حق می‌دهم که منو نپسندند همیشه از عکس گرفتن فراری بودم.

قدم حدود ۱۶۰ و گندمی روشن و از صورتم اصلاً راضی نیستم تصمیمی که گرفنم و خواستم مشورت بگیرم این هست که تنها راه حل مشکلم به نظر عمل جراحی زیبایی می‌آید، ضمناً من تا الآن حتی ابروهایم رو اصلاح نکردم و اصلاً آرایش کردن بلد نیستم ولی گویا ارزشی ندارد و این ارزش این ویژگی‌ها در حد شعار هست و همین طور ادامه بدهم یا مجرد می مونم و یا مجبور به ازدواج با کسی که اصلاً نمی پسندمش بشوم....

بینی ام رو که حدود ۷ سال پیش بدلیل تصادف جراحی زیبایی کردم الآن می‌خواهم بلفاروپلاستی پلک‌ها و لیفت ابرو و اصلاح و هاشور ابرو و لیزر خالهای ریز صورتم رو فعلاً در نظر دارم بعد هم رژیم و کاهش وزن که اگر جواب نداد لیپوساکشن و پیکر تراشی اندام هام. 

البته در جلسه خواستگاری هم بهش میگم من عملی ام!!! که فک نکنه قصد گول زدنش رو داشتم 

نظرتون چیست؟ 

تشکر


پیشنهاد:

خیلی خاستگار دارم اما بی نتیجه می مونه، چرا؟

مشکل کار من کجاست که هیچ کس منو نمی خواد؟

در جلسه اول خواستگاری، به خواستگار دل نبندید

زیاد خواستگار داشتم ولی هیچ کدوم حتی زنگ نزدن جواب بگیرن

خسته شدیم از بس خواستگار اومد و رفت

چه مشکلی دارم که خواستگارهام منصرف میشن

نیامدن و پشیمان شدن خواستگارها

خواستگار دارم اما اصلا به نتیجه نمیرسه

چرا خواستگار میره و پشت سرشم نگاه نمی کنه ؟!

به طرز عجیبی خواستگارهام میرن و بر نمی گردن

بعضی خانواده ها انگار تفریحی میرن خواستگاری !

هیچ کدوم از جلسه های خواستگاریم به جلسه دوم نکشیده

چه مشکلی دارم که خواستگارام میرن و دیگه بر نمیگردند ؟

با اصرار اومدن و مشتاق رفتن و بعد گفتن نمیخوایم، استخاره بد اومده !

خبری از خواستگارم نشد، تماس بگیریم و علت رو جویا بشیم ؟

هر خواستگاری که میاد قسمت نمیشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه)