سلام

من دختری ۲۲ ساله هستم که ۴ سال پشت کنکور تجربی موندم برای رسیدن به رشته‌ ای که بهش علاقه دارم. روی حرفم با کسانی هست که خودشون تجربه پشت کنکور موندن رو داشتن و قبول شدن، من هیچ امکاناتی برای درس خوندن ندارم و مشکلم از جایی شروع شد که پدرم توی موسسه‌ای برام سرمایه گذاری اشتباه کرد و آخرش هم کلاهبردار از آب در اومدن از اون موقع هیچ پولی برای کلاس و اینها بهم نداد حتی پول کتاب ها رو هم خودم پیدا کردم امسال بعد ۴ سال روزانه مجاز نشدم و حتی ترازم هم حدود ۶۰۰۰ شد.

روحیه م داغونه، حوصله‌ی خوندن کتاب ها و مطالب تکراری ندارم و از طرفی هزینه‌ای برای دوباره موندن ندارم ولی نمی تونم از علایقم دل بکنم علاقه م برای پیرا پزشکیه، فعالیت درسیم و معدلم توی دبیرستان نسبتاً عالی بود ولی سال به سال دارم عمرم رو برای کنکور می ذارم سختی می کشم حرف مردم می شنوم آخرش هم هیچی نمی دونم چه کار کنم 

توی  انتخاب رشته سوابق تحصیلی روزانه‌ها رو مجاز شدم ولی می‌ترسم انتخاب کنم و وسط راه به خاطر بی علاقگیم و اینکه بازار کار درست حسابی نداره پشیمون بشم راه برگشتی نداشته باشم و از کنکور سال دیگم محروم شم، مشاورها هم که جز تخریب آدم حرفی نمی زنن.

لطفاً راهنماییم کنید 


مربوط به پشت کنکوری ها:

تجارب تون رو از چند بار کنکور دادن بگید

با خودم میگم دخترم ، اشکال نداره پشت کنکور بمونم

من شرایط پشت کنکور موندن رو ندارم

دختری پشت کنکوری هستم که احساس اضافی بودن تو خونه دارم

یه دختر ۱۹ ساله پشت کنکوریم، نمیتونم خانواده م رو تحمل کنم

تجربیات شما در مورد پشت کنکور ماندن

یه روزی به پشت کنکوری ها امید میدادم اما ...

پشت کنکوریم ، مامانم تو هیچ موردی با من راه نمیاد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه)