سلام خدمت کاربران عزیز

 پی دی اف کتاب های تست کنکور رو از چه جاهایی میشه پیدا کرد درسته چشم رو ممکنه اذیت کنه امّا چاره دیگری ندارم و تنها امیدم همین پی دی اف هست. رفتن به کتابخونه نمی شه چون خونه مون روستا هست و از روستا تا شهر خیلی زیاد فاصله داره و بابام اصلاً اجازه نمی ده. برای همین نمی شه از اون جا کتاب گرفت. اگه منبعی می‌شناسید پی دی اف کتاب‌های کنکور می ذاره بگین تو رو خدا. الآن خیلی فکرم درگیره برای همین تهیه منابع برام دعا کنید لطفاً.

یا اینکه هر جایی دیگه سراغ دارین پی دی اف قرار میده معرفی کنید با تشکر

الآن برای دینی به یه بدبختی تونستم پی دی اف پیدا کنم و زبان هم پت و مت و بقیه کتابا مونده نمی دونم اون ها رو چطور پیدا کنم. این کتاب جامع شهاب اناری هر چی گشتم نتونستم پیداش کنم

نمی شه خرید چون اصلاً پول ندارم برای تهیه کتاب مجبورم پی دی اف بخونم. لطفاً منو راهنمایی کنید.


مربوط به پشت کنکوری ها:

تجارب تون رو از چند بار کنکور دادن بگید

با خودم میگم دخترم ، اشکال نداره پشت کنکور بمونم

من شرایط پشت کنکور موندن رو ندارم

دختری پشت کنکوری هستم که احساس اضافی بودن تو خونه دارم

یه دختر ۱۹ ساله پشت کنکوریم، نمیتونم خانواده م رو تحمل کنم

تجربیات شما در مورد پشت کنکور ماندن

یه روزی به پشت کنکوری ها امید میدادم اما ...

پشت کنکوریم ، مامانم تو هیچ موردی با من راه نمیاد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه)