سلام

من از یه دختر درسخون و منظم تبدیل شدم به یه دختر تنبل و بی خاصیت. گوشی و اینترنت تمرکزمو بهم ریخته بدجور! همه ش سرم تو گوشیه، هر چی می‌خوام درس بخونم، برنامه ریزی می‌کنم، باز وسوسه های شیطانی میاد سراغم میرم تو گوشی و لپ تاپ و...

خدا شاهده تا حالا یه عالمه همه جوره برنامه ریزی کردم، برای درس و زندگیم... برنامه ریزی کردم زمان خاصی از گوشی استفاده کنم ولی هنوز یک ساعت نشده باز میرم تو گوشی، بعد می بینم ساعت یک - دو شب هست و منم هیچ درسی نخوندم! از برنامه مدرسه هم عقب موندم. خیر سرم میرم نمونه دولتی، وضعیتم از هرکی فکرش رو کنید بدتره! 

خودم از گوشی بدم میاد، همه برنامه هام رو مثل تلگرام رو پاک کردم، ولی اینستاگرام رو نه، آخه لازمم میشه، ولی تا می‌خوام برم توش چندتا چک ساده کنم یهو می بینم تو صفحه اصلی ام دارم الکی می چرخم و وقت کشی می‌کنم.

یا مثلاً میرم تو گوگل یه مطلب درسی یا علمی سرچ کنم یهو می بینم دارم درباره چندتا موضوع الکی و بی ربط سرچ می‌کنم، هروقت هم می‌خوام درس بخونم همه ش بهونه میارم یکم با گوشی کار کنم... یکم آهنگ گوش کنم... و هزار تا بهونه دیگه.

هدف دارم و خیلی برام مهمه ولی گوشی و اینترنت و سرگرمی‌های مضر نمی ذارن تمرکز کنم رو درسم...

سر همین موضوع گوشی و اینترنت خیلی ناامید شدم از خودم، از دست خودم عصبانی شدم...، چه کار کنم کمتر با گوشی و اینترنت کار کنم؟ وسوسه نشم! چه کار کنم گوشی تمرکزم رو بهم نزنه؟ خیلی دوست دارم از شر این اعتیاد خلاص بشم


مرتبط:

راه اندازی اینترنت ملی چه توجیهاتی داره؟

قطعی اینترنت چقدر زندگی تون رو دچار تغییر کرده؟

عصر ارتباطات یا عصر انزوا؟

چی میشه که یه پسر یه دفعه فضای مجازی رو کنار میذاره؟

چه جوری وابستگی و عادتم رو به اینترنت کم کنم؟

دختری هستم که معتاد اینترنت شدم

به چت کردن با پسران معتاد شدم

اعتیادی به نام گوشی های هوشمند و گروه های اجتماعی

دو سال هست که به چت اعتیاد دارم

اعتیاد شدیدی به فضای مجازی دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)