سلام 

چرا اینترنت ملی رو راه انداختن؟، فقط برای امتحان کردن بود یا از این به بعد قراره ارتباط مون با دنیا قطع باشه؟ تو توضیحات خبرگزاری مهر نوشته بود که گویا این کار رو کردن که ببینن تا چه حد در صورت از دست دادن سرورهای جهانی میتونن اینترنت ملی رو برای مردم داشته باشن و مردم هم به امکانات اولیه استفاده از اینترنت دسترسی داشته باشن اما آخه تا کی؟، کسی اطلاعی داره؟

مخصوصا اینستاگرام و گوگل پلی، کاش اولش یک، یک دو سه ای میگفتن!!! ولی نت ملی هم واسه آینده چیز بدی نیست. باز لااقل به نوعی خیال مون راحت شد.

مرتبط:

عصر ارتباطات یا عصر انزوا؟

چی میشه که یه پسر یه دفعه فضای مجازی رو کنار میذاره؟

چه جوری وابستگی و عادتم رو به اینترنت کم کنم؟

دختری هستم که معتاد اینترنت شدم

به چت کردن با پسران معتاد شدم

اعتیادی به نام گوشی های هوشمند و گروه های اجتماعی

دو سال هست که به چت اعتیاد دارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)