سلام

به نظرتون چه دلیلی میتونه داشته باشه که یه پسری که علاقه ش به فضای مجازی زیاده و فعالیت مجازیش زیاد بوده یهو فعالیت مجازیش کم بشه و حتی بزنه بیشتر اکانت هاش رو حذف کنه ؟ مثلا اکانت تلگرامش رو حذف کرده، اینستاشم خیلی کم استفاده میکنه، شاید دو ماه یک بار به زور پست بذاره و به پیج های بقیه دوستاش سر بزنه و از شبکه چت روم های معروف هم استفاده نکنه و یا ازشون خارج بشه و فیسبوک شم همین طور . ضمنا هنوزم ازدواج نکرده و مجرد هست.

دلیل کاهش حضورش در فضای مجازی بعد حدود 5 و 6 سال فعالیت شدید چی میتونه باشه؟ برای خودتون پیش اومده؟ شماها دخترها و پسرها؟ و اگه پیش اومده چرا حضورتون رو کمرنگ کردید؟ خسته شدید؟ میخواستید بیشتر روی زندگی شخصی تون وقت بذارید و مقدمات تشکیل زندگی و آمادگیش رو فراهم کنید برای خودتون؟ یا اینکه یهو دل تون رو زده و حوصله ش رو نداشتید؟ یا اینکه کلا از همه چیز خسته شدید و همونم باعث شده از فضای مجازیم خسته بشید و دیگه نخواید سمتش برید. 

فکر میکنید دلیل این کار اون پسره چیه و اگه تجربه مشابهی دارید دلیل خودتون یا اطرافیان تون چی بوده بیشتر؟ نود درصد مواقع دلیل چی بوده؟ حالا کاری به استثناها نداشته باشیم خیلی.


مرتبط:

چه جوری وابستگی و عادتم رو به اینترنت کم کنم؟

دختری هستم که معتاد اینترنت شدم

به چت کردن با پسران معتاد شدم

اعتیادی به نام گوشی های هوشمند و گروه های اجتماعی

دو سال هست که به چت اعتیاد دارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه)