سلام

استفاده از هر چیزی به اندازش خوبه و بیشتر از اون خوب نیست ، قدیمها وقتی اینقدر اعتیاد به موبایل و نرم افزارهاش و چیزهای دیگه نبود عاطفه هم بیشتر بود . امروز ساعت 8 و 30 دقیقه اخبار یه گزارشی گفت درباره اثرات مخرب استفاده بیش از اندازه از این دنیاهای مجازی گوشی های همراه . طلاق عاطفی و اینکه خانواده ظاهرا کنار هم هستند اما هر کسی سرش توی موبایله .

با این وضع پیش بریم چی به سره کانون خانواده ها میاد و ایندمون واقعا چی میخواد بشه و ایا واقعا مثل قدیم ترها عاطفه و محبت و کنار هم بودن کماکان ادامه داره ؟ امیدوار باشیم ؟


مرتبط:

چی میشه که یه پسر یه دفعه فضای مجازی رو کنار میذاره؟

چه جوری وابستگی و عادتم رو به اینترنت کم کنم؟

دختری هستم که معتاد اینترنت شدم

به چت کردن با پسران معتاد شدم

دو سال هست که به چت اعتیاد دارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)