سلام دوستان من یه سوال داشتم؛

من به خاطر مشکل چشمم که قوز قرنیه است الآن یه هفته است که درگیرم کرده اما توی استان خودمون نمی تونم جراحی کنم و باید به یه استانی که تقریباً سه ساعت با منطقه‌ی ما فاصله داره برم برای عمل.

البته پزشکی به من گفت اگر داروها را تا دو هفته مصرف کردم و سوزشش کمتر شد می تونم عملم را به تعویق بندازم اما سوالی که دارم با این شرایط کرونا من اگر بخوام جراحی انجام بدم دو شب بستری میشم اما بیمارستان من مخصوص چشم هست آیا من برای حفظ جان اطرافیانم می تونم که توی بیمارستان حداقل یک شب قبل از عمل تعهد بدم که همراه نمی خوام؟

آیا کسی بوده که توی یه بیمارستان تخصصی مثل مورد من توی ایام کرونا جراحی کرده باشه و مشکلی هم نداشته؟ البته من یک بار دیگه هم تجربه‌ی عمل داشتم و روی همین حساب میگم که می شه شب اول همراه نداشته باشم؟ یا بعد از عمل یعنی مثلاً عصر همون روزی که عمل انجام شد می شه تعهد داد و مرخص شد؟

من عملم توی بهبود بیناییم تأثیری نداره ولی فقط برای حفظ ظاهر چشمم و اینکه اذیت میشم می خوام اگر نشد برم برای جراحی می شه تجربیات تون رو محبت کنید بگید


پیشنهاد:

آتش بس در جنگ بین دختران و پسران خانواده برتری

اظهار نظرهای خانم ها در مواقع عصبانیت رو جدی نگیرید

برای جذب خواستگاران جدید، خودتون رو تغییر بدید

خدایا، یه همسر خوب لطفا !

روش تاثیر گذاری واقعی روی طرف مقابل

6 توصیه برای مردان در مورد مدیریت روابط مادر و همسر

3 توصیه برای مدیریت روابط با نامحرم

بعد از ازدواج فهمیدم که همسرم قبلا ...

احتیاط کنیم که ابزار دروغ پراکنی دیگران نباشیم

معرفی روش رسیدن به شغل و درآمد خوب (برای آقایان)

چطور عشق قبلی، افکار ناخواسته و ... را در ذهن مان کم رنگ تر بکنیم؟

چطور تا آخر عمر برای همسرم جذابیت جنسی داشته باشم

برسد به دست پسران مجرد

پسران از دختران مغرور خوش شون میاد؟

انتخاب همسر برای سه مرحله از زندگی

دفاع از حقوق خانم ها با نفرت پراکنی!

نمایش نرم برهنگی با کلیپ ها و عکس های احساسی و ...

چقدر از سرمایه هاتون رو خرج حرف مردم می کنید ؟

شوهرم دوست دختر داره

دوستی به قصد ازدواج فرصت ازدواج بهتر رو از دختران میگیره

دختران بد پوش از دو جهت ضرر می کنند !

چه چیزهایی باعث میشه یه مرد به زنش خیانت کنه؟

نشانه های علاقمندی پسر به دختر برای ازدواج


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)