سلام

من تقریباً 6 - 5 سالی است که ازدواج کردم، قبلاً در یک شرکت مهندسی مدیر پروژه بودم ولی در حال حاضر دو سالی هست که شرکت ما تعدیل نیرو کرده و من از شرکت بیرون آمدم.

بعد از مدتی که دنبال شغل گشتم و بیکار بودم توانستم در شرکتی که خانومم کار می‌کنم استخدام شوم، بماند که همسرم هیچ کمکی برای استخدام من در شرکت خودشان کرد، ولی استخدام من را حاصل لطف و سفارش‌های خودش می دانست.

تقریباً ۶ ۷ ماه است که من در این شرکت کار می‌کنم و همسرم مدیر و سرپرست واحد ما است طبیعتاً حقوق دریافتی او بیشتر از من است. البته حقوق من در شرکت قبلی و خودم خیلی بیشتر بود.

سرپرستی همسر من و حقوق بیشتر در شرکت پایه اصلی تمام مشکلات ما در ۶ ۷ ماه بوده. بماند که زندگی ما کاملاً تغییر کرده ولی رابطه زناشویی ما بیشترین صدمه را از این اتفاق دیده.

از خودم شروع می‌کنم که بیشتر مواقع با کینه و بغض در این چند ماه رابطه داشتم. تصور حقوق کمتر من و موقعیت شغلی به نوعی من را عوض کرده، شرایط برای همسرم خیلی بهتر نیست. احترام من که کمتر شده هیچ، فردای هر رابطه نیز در شرکت برای من برنامه داره و کلی کار سر من می‌ریزه.

نه من عشقی می بینم و نه در نگاه او محبتی، تصمیم من استعفا در چند ماه آینده از شرکت است، البته اگر شرایط درست نشود.

ممنون میشم از دوستان اگر میتوانند کمکی به من بکنن، خدا هیچ مردی را شرمنده نکنه، ببخشید که زیاد شد.


بیشتر بخوانید

اصلا خانمم رو از ته دل دوست ندارم

راز مطیع بودن زن در مقابل شوهر

احساس می کنم خانمم داره ازم سوء استفاده میکنه

خانمم کجای زندگی من قرار داره ؟

چکار کنم تا خانمم خوشبختی رو حس کنه ؟

چطور با محبت کلامی عشقم رو به خانمم نشون بدم ؟

چکار کنم خانمم عاشقم بشه ؟

چطوری ناز خانمم رو بکشم ؟

میخوام خانمم رو عاشق نگهش دارم و حتی عاشق ترش کنم

یک زن، برای خوشبختی، از شوهرش چی میخواد ؟

همیشه باید ناز زن رو کشید؟

زن از ناز کردن لذت می بره؟

خانمم دوستم داره ولی بهم کم محبت میکنه

چطوری زنم رو نگه دارم؟

نمیخوام بعدها خانمم برام شاخ بشه و نتونم کنترش کنم

میخوام رابطه ام با خانمم جوری بشه که ازم سیر نشه

راهکارهای افزایش علاقه زن نسبت به شوهر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)