سلام خدمت عزیزان

بدون مقدمه میرم سر اصل مطلب،

من خانمم رو خیلی دوست دارم و میدونم اونم همین طور دیدگاهی به من داره، یک مشکلی که در زندگی مون به وجود اومده و مقصرم اصلی من هستم و همیشه از خانمم معذرت می خوام، این هست که من وسواس شدید دارم.

دکتر هم رفتم و دارو که برام تجویز میشه چون خواب آوار هستش و منم کارمندم باید سر وقت برم سر کار و تو محل کار چرت نزنم نمی تونم استفاده کنم، وقتی از سر کار میام خونه خانمم کارمند هستش، شروع میکنم به تمیزی به حدی که خانمم بعضی وقت ها گریه ش میگیره.

البته سر کار هم همکارانم از این که میبینند دائم در حال تمیز کردن میز و اتاق هستم دیگه خسته شدن ، برای اینکه خانمم اذیت نشه یک حقه ای که یاد گرفتم و چند ماه جواب داد این بود که میگفتم از سر کار اومدی برو استراحت کن من کار ها رو انجام میدم.

اما الان دیگه کارساز نیست، میگه پات رو بذاری تو آشپزخونه یا دستت بره برای جاروبرقی و هر وسیله دیگه ای از این خونه میرم. چند روزه تحمل کردم برای اینکه ناراحت نشه یک جا نشستم و کتاب یا برنامه میبینم، ولی دارم دیوونه میشم. 

آیا شما این طور مشکلی داشتید، واقعا خسته شدم بعضی وقت ها دوست دارم بمیرم و همه از دستم خلاص بشن.


مرتبط با وسواس:

رمان خوانی و وسواس فکری باعث شدند حواسم به خود واقعیم نباشه

به خاطر وسواس هم دنیام رو از دست دادم هم آخرتم رو

درمان وسواس شستشو ، طهارت و نجاست

مبتلا به بیماری اختلال اضطراب، افسردگی و وسواس فکری هستم

من دچار وسواس فکری و کمال گرایی بیش از اندازه هستم

متاسفانه وسواس فکری دارم طوری که واقعا منو منزوی کرده

نسبت به همه چیز وسواس فکری گرفتم

دختر ۲۰ ساله ای هستم که از وسواس فکری رنج میبرم

تکنیک هایی برای درمان وسواس فکری و جبری

شوهرم به شدت وسواس داره


مرتبط با همسرداری آقایان

اصلا خانمم رو از ته دل دوست ندارم

راز مطیع بودن زن در مقابل شوهر

احساس می کنم خانمم داره ازم سوء استفاده میکنه

خانمم کجای زندگی من قرار داره ؟

چکار کنم تا خانمم خوشبختی رو حس کنه ؟

چطور با محبت کلامی عشقم رو به خانمم نشون بدم ؟

چکار کنم خانمم عاشقم بشه ؟

چطوری ناز خانمم رو بکشم ؟

میخوام خانمم رو عاشق نگهش دارم و حتی عاشق ترش کنم

یک زن، برای خوشبختی، از شوهرش چی میخواد ؟

همیشه باید ناز زن رو کشید؟

زن از ناز کردن لذت می بره؟

خانمم دوستم داره ولی بهم کم محبت میکنه

چطوری زنم رو نگه دارم؟

نمیخوام بعدها خانمم برام شاخ بشه و نتونم کنترش کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)