سلام خدمت همه

من یک برادر دارم که الان سال دوازدهم رشته چوب کار دانش میخونه. پاییز ۱۸ سالش کامل شده و بهش گفتند برو معافیت تحصیلی بگیر. تا سال ۱۴۰۰ براش معافیت تحصیلی رد کردند. امروز که رفته معافیت بگیره گفتن بهش خوابی؟، از کنکور جا موندی. من خودم رشته ام انسانی بوده اصلا از این رشته ها اطلاع ندارم.

واقعا نمیدونم باید چکار کنند. نمیتونم خودم برم مدرسه شون. چند بار زنگ زدم یک معلم شون گفت اینا کنکور ندارند و فقط بر اساس سوابق تحصیلی و معدل میرن دانشگاه. یکی گفت کنکور دارند و جا مونده از ثبت نام.

اصلا اطلاع رسانی ندارند تو مدرسه. خود برادرم که پرسیده هر دفعه یک جواب دادن بهش. ما واقعا نگرانیم. میدونم سنجش تو اسفند برای جامانده ها وقت ثبت نام میذاره. اما بالاخره حرف کی درسته؟ این برادر من کنکور داره و باید کتاب های دهم یازدهم دوازدهم رو بخونه یا فقط معدلش ملاکه؟، درسش خوبه و ما و خودش دوست داریم معلم بشه. اصلا میشه؟

من خودم تو گوگل سرچ کردم فقط فهمیدم امسال اولین سالیه که اینا دوازدهم دارند. الان من نمیدونم این کار دانشی ها ثبت نامشون با بقیه بچه های تجربی ریاضی انسانی هنر و زبانه یا جداست؟

خواهشا راهنمایی کنید. این داداش کار دانشی من باید کنکور ثبت نام کنه و کی؟، باید کتاب های سه سال رو بخونه؟، پدر و مادرم هر دو بیسوادن. من بچه بزرگم که نمیدونم و اطرافم هیشکی نمیدونه. نکنه برادرم جا بمونه. کمک کنید.


مربوط به پشت کنکوری ها:

تجارب تون رو از چند بار کنکور دادن بگید

با خودم میگم دخترم ، اشکال نداره پشت کنکور بمونم

من شرایط پشت کنکور موندن رو ندارم

دختری پشت کنکوری هستم که احساس اضافی بودن تو خونه دارم

یه دختر ۱۹ ساله پشت کنکوریم، نمیتونم خانواده م رو تحمل کنم

تجربیات شما در مورد پشت کنکور ماندن

یه روزی به پشت کنکوری ها امید میدادم اما ...

پشت کنکوریم ، مامانم تو هیچ موردی با من راه نمیاد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کنکور (۶۳ مطلب مشابه)