سلام

من دختری ۲۷ ساله هستم که حدود اول هفته گذشته یک خواستگار ۳۴ ساله برام زنگ زد و آخر هفته هم زنگ زدن که وقت بگیرند و بیان خونه مون، مادر پسر هم تاکید میکرد که اصلا اهل ظاهرگرایی نیستیم و معیار اصلی مون نجابت و رفتار دختر هست.

خلاصه آخر هفته اومدند همراه پسرشون و مادرشون که خیلی گرم برخورد کردن و از رفتار مادرش معلوم بود که پسندیده و میگفت که هم اسم عروس دیگرم هستی و کلی تعریف، با پسر هم صحبت کردم و نگرانی پسرشون بیشتر بحث توقعات اقتصادی دختر بود، کلا حدود ۲ ساعت طول کشید.

فردا صبحش مادرش زنگ زد و کلی تعریف و گفت پسرم میخواهد نظرتون در مورد تعداد مهریه رو بدونه و میخواهیم نوبت بعدی با عروسمون بیاییم و هم اینکه دختر و پسر دوباره با هم صحبت کنند که مادرم گفت مهریه رو خود دختر و پسر با هم توافق کنند و پدرم مسافرته و خودم هم آخر هفته ها به شهرم می آیم، این رو از قبل هم بهشون گفته بودیم، حالا دو تا سوال دارم؛

اینکه هنوز زنگ نزدن یعنی منصرف شدند؟ 

و اگر دوباره اومدند من نظرم در مورد مهریه ۵ یا ۱۴ تا سکه هست، چون واقعا پسر خوبی بود و خیلی ازش خوشم اومد، فقط میترسم فکر کنه من هولم و یا میخواهم به هر قیمتی که شده ازدواج کنم، این رو چطور مطرح کنم که همچین برداشتی نشه؟

بعد من تا تکلیف این قضیه روشن نشه نمیتونم خواستگار جدید راه بدهم و فعلا بقیه رو به یک ماه بعد موکول میکنیم، و از طرفی مادر پسر هم گفت شوهرش بیماره و جراحی داشته و استراحت مطلق هست و کلا روند خواستگاری و ازدواج پسر قبلی شون هم خیلی کند پیش میرفت و این باعث میشه اگر تاخیر تو روند خواستگاری داشته باشند نفهمیم بدلیل درگیری شوهرش هست و یا منصرف شدن، 

اگر مادرم بگه ما تا تکلیف مون با خواستگار قبلی مشخص نشده، کس دیگری رو راه نمیدهیم زشته؟حداقل غیرمستقیم بفهمونیم اگر منصرف شدن یه خبری بدن.


مرتبط:

مشکل کار من کجاست که هیچ کس منو نمی خواد؟

در جلسه اول خواستگاری، به خواستگار دل نبندید

زیاد خواستگار داشتم ولی هیچ کدوم حتی زنگ نزدن جواب بگیرن

خسته شدیم از بس خواستگار اومد و رفت

چه مشکلی دارم که خواستگارهام منصرف میشن

نیامدن و پشیمان شدن خواستگارها

خواستگار دارم اما اصلا به نتیجه نمیرسه

چرا خواستگار میره و پشت سرشم نگاه نمی کنه ؟!

به طرز عجیبی خواستگارهام میرن و بر نمی گردن

بعضی خانواده ها انگار تفریحی میرن خواستگاری !

هیچ کدوم از جلسه های خواستگاریم به جلسه دوم نکشیده

چه مشکلی دارم که خواستگارام میرن و دیگه بر نمیگردند ؟

با اصرار اومدن و مشتاق رفتن و بعد گفتن نمیخوایم، استخاره بد اومده !

خبری از خواستگارم نشد، تماس بگیریم و علت رو جویا بشیم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه)