سلام دوستان

تقریبا دو ماه پیش با دوستانم کتابخونه بودیم، دنبال کتابی بودم که نداشتن، آقایی در اون جا شنونده صحبت های ما بود و وارد بحث شد و گفت یکی از دوستاش با ما هم رشته هست و احتمال داره کتاب رو داشته باشه، کمی هم صحبت شدیم البته بیشتر با دوستم صحبت میکرد چون اون بیشتر در این گفتگو شرکت کرد و شنیدم که از ما هم میپرسید که چی خوندن و ... 

از طرفی دنبال آدرس کتابفروشی بودیم که ایشون گفتن بلدن و تا محل که دو سه تا خیابون بالاتر بود با ما همراهی کرد و کمی از خودش شغل و ... صحبت کرد و به همین دلایل شماره گرفت که در این زمینه هر کمکی خواستیم بهش بگیم و از طرفی گفت کارمند فلان ارگان هست و کاری داشتیم روش حساب کنیم، شماره خودش رو هم داد. 

ایشون بعد از یک روز مقداری خوراکی همون کتابخونه آوردن برای ما. ما مدتی تنها بودیم از خونواده تحصیلات و شغل و اهدافش و ...گفتن و از من هم پرسیدن. همون شب هم به من پیام دادن و کلی ویژگی مثبت برام شمردن که تو برخورد اول از من دیدن از شخصیتم خیلی تعریف کردن و گفتن خدا رو شکر میکنن با همچین شخصیتی آشنا شدن  و خواهش کردن هر موقع پیام دادن حتما جواب بدم.

بعد از اون هم هر چند روز جویای احوالم هست و تشویقم میکنه برای ادامه تحصیل و میگه رو کمکش حساب کنم مشاوره تحصیلی و .... حتی میگه علت دیر پیام دادن هاش اینه که  درسم رو بخونم و وقتم نگیره در صورتی که من اصلا گله ای ندارم و حرفی نزدم صحبت ما بیشتر درسی و تعارفات معمول هست.

من واقعا سر در گم هستم که منظورش چیه، این رابطه فقط با منه و اصلا با دوستانم صحبتی نداره، رابطه ما طوری صمیمی نیست که بتونم علت رو جویا بشم. از طرفی اصلا نمیخوام وارد رابطه دوستی بشم. ایشون هم آدم موجه و مذهبی بود و فکر نمیکنم همچین هدفی داشته باشه. صحبت ما رسمی هست و با اسم خانوادگی همدیگه رو صدا میکنیم، رشته تحصیلی ما هم متفاوته که بخواد کمکم کنه. 

حالا کمک میخوام، این رابطه رو مدیریت کنم. خواهش میکنم برداشت خودتون رو بگید. به نظر شما هدفش چیه؟، ما رابطه مون تقریبا رسمیه، چطور روم بشه ازش سوال کنم که دلیل این همه پیگیری چیه؟ من براش  غریبه ام، چرا آینده من، تحصیلم و ... براش مهمه. چیکار باید بکنم؟


مرتبط با خطرات دوستی با جنس مخالف:

نمی تونم به شوهرم اعتماد کنم، چون تا قبل از ازدواج به یه دختر دوست بوده

خطر انتخاب تحمیلی همسر در روابط با جنس مخالف

به 11 دلیل دوستی های قبل از ازدواج ممنوع

به هیچ وجه پیشنهاد نکنید که کسی بره دوست دختر یا پسر بگیره

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

می ترسم شوهرم متوجه گناهان گذشته ام بشه

گناهان دوران بچگیم باعث شدند که خواستگارانم رو رد کنم

میخوام از دست دوست پسرم شکایت کنم ؟

فهمیدم نامزدم قبلا دوست پسر داشته ، در مرحله قبل طلاق هستیم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

دروغگویی بعضی از دختران دوست پسر دار به خواستگار

دوست پسر قبلیم تهدید کرده فیلم هایی که ازم داره رو پخش می کنه

ازدواج کردم ولی هنوز تو فکر دوست پسرمم

تردید در ازدواج با دختری که 7 سال دوست پسر داشته

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...

ازدواج با پسری که دوست دختر داشته عاقلانه است؟

میخوام برم دوست دختر پیدا کنم تا از فکرها و فشار ها خلاص بشم

دوستی به قصد ازدواج با اطلاع خانواده

دخترهایی که سابقه دوستی دارند جذاب تر هستند ؟!

نمک روی زخم ما دخترها و پسرهای توبه کرده نپاشید

چند سوال راجع به دوستی قبل ازدواج یا حتی نامزدی

 عوارض ازدواج های بر پایه دوستی چیه ؟

در 14 سالگی به یه پسر قول ازدواج دادم، الان پشیمونم

دوستی به قصد ازدواج چه تعریفی داره؟

نظر شما در مورد دوستی سالم تا زمان ازدواج

از دوست پسرم خواستم بیاد خواستگاری ولی ...

با یه پسر دوست هستم ولی یه خواستگار بهتر برام اومده

کسی که چندین رابطه رو تجربه کرده مناسب ازدواج نیست


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه)