سلام

من مشکلی دارم که شاید مسخره به نظر بیاد ولی خیلی ناراحتم کرده، من ازدواج کردم و مشکلی با شوهرم ندارم جز اینکه من وقتی عکس هام رو میبینم یا مثلا پیش دوستام میرم یا کلا تو جامعه و اطرافیان اعتماد به نفس میگیرم چون خب از ظاهرم تعریف میکنن ولی خب شوهرم ازم تعریف نمیکنه .

اولا میگفتم خب یاد نداره بلد نیست، اشکال نداره، ولی از خواهرش تعریف میکنه اگه لباس جدیدی میپوشه اگه کاری میکنه تغییراتش رو به وضوح میبینه، خواهرش خوشگل نیست، شوهرم اینو میدونه منظورم از لحاظ قیافه نیست منظورم اینه که نسبت به اون جزئی نگره اما من نه، یه بار که بهش گفتم چرا این طوریه گفت خب اون طلاق گرفته میخوام بهش روحیه بدم ولی چرا منو در نڟر نمیگیره؟

منم انگیزه میخوام، منم روحیه میخوام، هر کاری میکنم به چشمش نمیاد انگار، تغییراتی انجام میدم اصلا به چشمش نمیاد، یه بار هم وقتی میریم بیرون ازم تعریف نمیکنه اما خوب بلده از خودش تعریف کنه واقعا خیلی ناراحت میشم.

مثلا منم دیروز خواهر شوهرم لباس قدیمیش رو پوشیده و ...، بهش گفت تو همیشه خوشتیپی و ...، حتی از خودش هم تعریف کرد اما منو اصلا در نظر نگرفت، اون وقتی میره موهاش رو کوتاه میکنه لباس های جدیدش رو میپوشه و ...، من ازش تعریف میکنم، حتی با اینکه شکم داره برای این که دلش رو نشکنم میگم خوشتیپه و ...، ولی اون نه مسخرم هم میکنه گاهی ،گاهی که میگم فلانی ازم تعریف کرد قیافه ش رو یه طوری میکنه که انگار داره مسخرم میکنه، حرف هاشون رو یه بار هم تایید نکرده.

انگار افتاده تو لج، در صورتی که اصلا من این طوری فکر نمیکنم، کی سر تره کی نیست، حتی با اینکه اطرافیان میگن من تا به حال جلو روش نگفتم که بقیه میگن من سرترم ولی اون جلو روم میگه من سر تر از تو ام و ...، خیلی دلم رو شکست واقعا حس میکنم اگه این حرف هارو بهش بگم غرورم شکسته میشه انگار که کمبود دارم و اوضاع بدتر میشه.

نمیدونم چیکار کنم، تازه میدونم با اینکه یه سری کار ها رو از روی قصد انجام میده ولی اگه بهش بگم برای اینکه کم نیاره با شوخی و مسخره رد میکنه و میگه شوخی کردم توهم چقدر زود رنجی، ولی خب اینجوری که نمیشه آدم همه حرف هاش رو به شوخی بزنه بعد بگه شوخی کردم .


مرتبط:

اگه شوهرم منو دوست داره باید ظاهرم رو هم دوست داشته باشه

کابوس زندگیم اینه همسر آینده ام به خاطر ظاهرم ازم متنفر بشه

شوهرم اصلا مثل گذشته از ظاهرم تعربف نمیکنه

نقش ظاهر زن در علاقمند شدن شوهر به او


بیشتر بخوانید ...

همسرم نسبت به من احساس نزدیکی نمیکنه

گفتن دوستت دارم به آقایون باعث بی علاقگی اونا به زن میشه؟

چکار کنم شوهرم از رفیق بازی دست برداره؟

به شوهر زیاد محبت کنی ازت فاصله میگیره؟!

بچه گونه صحبت کردن خانم رو لوس بازی می دونید؟

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم

راه های وابسته کردن شوهر رو می خوام یاد بگیرم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل مردان (۵۱ مطلب مشابه)