سلام دوستان
وقتتون بخیر
من یک دختر 20 ساله هستم. چند وقتی است که نامزد کرده ام. من می دانم که یک زن وظیفه دارد به خودش برسد. من هم آنچه در توان دارم برای همسرم انجام می دهم.
حالا دغدغه ی من اینجاست که این اقایونی که همسرشان را دوست ندارند یا از ظاهر همسرشان خوششان نمی آید آیا واقعا از ظاهر فرد خوششان نمی آید یا از شلخته بودن همسرشان؟
هیچ کس دندان های زرد را دوست ندارد. هیچ کس موهای ژولیده را دوست ندارد. هیچ کس بوی عرق را دوست ندارد. هیچ کس بدن پر از مویی که مویش اصلاح نشده باشد را دوست ندارد. هیچ کس لباس کثیف و نا زیبا را دوست ندارد.
من می خواهم بدانم مردانی که می گویند ظاهر همسرشان را دوست ندارند واقعا ظاهرش را دوست ندارند یا تنبلی اش را؟؟
آیا اگر همسر شما ابروانش را مدام تمیز و خوش حالت نگاه دارد و موهایش را شاداب و براق و پرپشت و تمیز نگاه دارد و آن ها را به رنگ دلخواه در بیاورد باز هم گله ای هست؟
آیا اگر همسرتان چشم هایش را تمیز نگاه دارد و مراقب باشد تا سفیدی اش زرد و قرمز نشود و چشم هایش را با آرایش برایتان بیاراید باز هم گله ای هست؟

آیا اگر همسرتان لب هایش را مرطوب نگاه دارد و از پوستش محافظت کند و رژ لب های خوش رنگ و خط لب و برق لب های زیبا استفاده کند باز هم گله ای هست؟
آیا اگر همسرتان به پوستش برسد و آن را تمیز نگاه دارد و موهای زائدش را از بین ببرد باز هم گله ای هست؟
آیا اگر همسرتان دندان هایش را تمیز و سالم نگاه دارد و بوی خوش از او به مشام برسد باز هم گله ای هست؟
آیا اگر همسرتان ورزش کند و شاداب باشد باز هم گله ای هست؟
من می خواهم بگویم خانم هایی که از نظر همسرشان زیبا نیستند آیا واقعا زیبا نیستند یا به این دلیل که تنبل هستند زیبا به نظر نمی آیند؟
هیچ کس انسان بسیار زیبا اما کثیف و ژولیده و بدبو و خسته و نالان را دوست ندارد.
اما یک انسان با قیافه معمولی اگر نظافت شخصی اش را رعایت کند و به ظاهرش برسد و شاد و پر انرژی باشد از آن فرد بسیار  زیباتر دیده می شود؟
آیا اشتباه فکر می کنم؟

مرتبط:

چرا شوهرم از ظاهرم تعریف نمیکنه؟

اگه شوهرم منو دوست داره باید ظاهرم رو هم دوست داشته باشه

کابوس زندگیم اینه همسر آینده ام به خاطر ظاهرم ازم متنفر بشه

شوهرم اصلا مثل گذشته از ظاهرم تعربف نمیکنه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)